درخشش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی در المپیاد مهارتی

پیرو اعلام نتایج نهایی اولین المپیاد مهارتی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویان مراکز آموزشی آذربایجان شرقی با کسب دو مقام در این المپیاد مهارتی درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بر اساس نتایج اعلامی، در رشته ماشین افزار "کمیل حیدری" از مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی تبریز حائز مقام سوم و در رشته فناوری اطلاعات "سجاد رفاقت خواجه" از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز حائز مقام دوم شده است.

این المپیاد به همت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای اولین بار طراحی و به میزبانی استان مرکزی با شرکت ۷۰۰ نفر از دانشجویان در سه رشته گرافیک، فناوری اطلاعات و ماشین افزار برگزار شد.

مرحله اول این المپیاد در اردیبهشت ماه سال جاری به صورت کتبی و آنلاین برگزار کرده و شرکت کنندگان به رقابت پرداختند که در این مرحله تعداد ۷۹ نفر از دانشجویان منتخب مرحله مقدماتی به مرحله عملی المپیاد راه پیدا کردند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی، مرحله نهایی و عملی المپیاد به علت وضعیت کرونایی، به صورت مجازی و غیرمتمرکز، توسط واحد‌های استانی دانشگاه و با رعایت ضوابط بهداشتی و نظارت برخط دبیرخانه مرکزی المپیاد طی سه روز از دوشنبه ۲۰ مردادماه تا چهارشنبه ۲۲ مردادماه سالجاری برگزار شد و سرانجام ۱۰ نفر از دانشجویان به عنوان مقام اول تا سوم در هر رشته انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار