بسته اخبار حوادث امروز ۵ شهریور ماه ۹۹؛

دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان مشگین شهر/ رهاسازی یک قلاده گورکن در شهرستان پارس آباد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان مشگین شهر

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر حین گشت و کنترل در منطقه مشگین شرقی، موفق به دستگیری دو نفر شکارچی متخلف شدند.

یوسف محمدی افزود: از این شکارچیان دو قطعه کبک چیل، دو قطعه فاخته، یک قطعه قمری و یک قطعه کبوتر چاهی و یک قبضه اسلحه بادی کشف و ضبط شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او بیان کرد: استفاده از سلاح‌های قاچاق و غیرمجاز توسط متخلفان شکار، یکی از عوامل تهدید کننده نسل وحوش و نادر در مناطق آزاد و حفاظت شده این شهرستان است.

رهاسازی یک قلاده گورکن در شهرستان پارس آباد

یک قلاده گورکن که در منهول زه کشی مزارع یکی از روستا‌های شهرستان پارس آباد گرفتار شده بود با تلاش محیط بانان این شهرستان نجات یافته و در محل زیستگاه خود رهاسازی شد.

شایان ذکر است با توجه به بارندگی شدید و گل آلود بودن منطقه امکان تردد خودرویی مقدور نبوده و رهاسازی این گونه ارزشمند با تلاش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان انجام گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.