پیشرفت فیزیکی محوطه گردشگری گیلارلو به ۸۵ درصد رسید

رئیس اداره میراث فرهنگی، شهرستان گرمی گفت: پیشرفت فیزیکی محوطه گردشگری گیلارلو شامل بخش‌های تفریحی، پذیرایی و اقامتی در حال حاضر به ۸۵ درصد رسیده و در حال اجراست.

پیشرفت فیزیکی محوطه گردشگری گیلارلو به ۸۵ درصد رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حسین‌زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: محوطه تفریحی، پذیرایی و اقامتی گیلارلو توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۲ نفر در حال ساخت است.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، تجهیز زیرساخت‌ها از نظر گردشگری و توسعه این صنعت با صدور مجوز‌هایی از قبیل مجوز احداث مجموعه‌های گردشگری و همچنین تشویق سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری در این صنعت نوپا، در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی گفت: احداث رینگ دور دریاچه گیلارلو به طول ۵ کیلومتر آغاز شده و شامل رینگ پیاده‌روی، ماشین‌رو، دوچرخه‌سواری و پیاده‌رو بوده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

حسین‌زاده در خصوص عملیات روشنایی دریاچه گیلارلو نیز بیان کرد: براساس رایزنی‌های انجام‌شده روشنایی دریاچه توسط اداره برق شهرستان اجرا و به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.