اختصاصی/

علت قطعی آب چند روزه بازار بزرگ تهران چه بود؟

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران در خصوص علت قطع شدن آب چند روزه بازار بزرگ تهران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق مشاهدات میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به ۷ روز است که آب برخی از مناطق اطراف و فروشگاه‌های بازار بزرگ تهران قطع است

در این میان یکی از کسبه بازار بزرگ تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در این خصوص گفت: از روز شنبه یک شهریور آب بازار بزرگ تهران در راسته پوشاک و یا همان چهارسو بزرگ که حدود ۴۰۰ مغازه قطعی هستند، قطع است، با توجه به ویروس کرونا و نیاز بالا برای شست و شوی دست نبود آب برای ما بسیار دشوار است.

او ادامه داد: در حال حاضر با سختی و حدود نیم ساعت پیاده روی باید به آب دسترسی پیدا کنیم و این مشکل با توجه به گرمی هوا سختی کار را برای ما دوچندان کرده است.


بیشتر بخوانید

بعد از شنیدن مشکلات این افراد سراغ مسئولان مربوط رفتیم، محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت و آب و فاضلاب تهران  در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قطع شدن ۴ روزه آب در برخی از نقاط بازار بزرگ تهران گفت: متاسفانه برخی از تجهیزات پشت کنتور آب برخی از انشعابات بازار بزرگ به دلیل فرسودگی دچار مشکل شده بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران اضافه کرد: در همان روز‌های اولیه ماموران آب به محل مراجعه و مشکل را بررسی کردند و به علت برخی از مشکلات تا به امروز زمان برده است و طی تماس تلفنی با شرکت آب و فاضلاب منطقه این موضوع تا عصر امروز برطرف خواهد شد.

بختیاری ضمن عذرخواهی از کسبه بازار بزرگ در پی اخلال چند روزه قطع شدن آب این منطقه تصریح کرد: مردم هرگونه قطع شدن آب و یا برخی از مشکلات دیگر را سریعا به شرکت آب و فاضلاب منطقه گزارش دهند تا مامورین ما در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار