سلطانی‌فر: ۵٠٠ پروژه نیمه‌تمام را تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسانیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا زمان اتمام دوران دولت دوازدهم ۵٠٠ پروژه عمرانی نیمه کاره را به‌عنوان بخشی از کارنامه دولت به اتمام می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: از همکارانم در دولت به مناسبت فرارسیدن هفته دولت باید تشکر کنم و همچنین فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان را تسلیت می‌گویم. به همراه استاندار تهران در پنجمین روز هفته دولت در یکی از جنوبی‌ترین نقاط شهر تهران حضور پیدا کردیم تا یکی از پروژه‌های خوب، زیبا و شیک ورزشی را که حاصل ۵ سال زحمت یکی از بخش‌های خصوصی است افتتاح کنیم.

او ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت استفاده کردن از مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌ها است. بازسازی و توسعه این پروژه، باقی مانده بود و بخش‌های وسیعی از این پروژه در ادامه تکمیل شد. در استان تهران امروز ۱۴ پروژه را به بهره برداری می‌رسانیم. بزرگترین پروژه ما استادیوم ۵ هزار نفری شهریار است که تا ساعات آینده به بهره‌برداری می‌رسد. این ۱۴ پروژه ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده است و ۱۵۴ هزار متر مربع فضای ورزشی به تهران اضافه می‌کند.

سلطانی فر ادامه داد: در کل کشور هم ۱۷۵ پروژه مختلف آماده کرده ایم که توسط دیگر معاونان وزارت ورزش آماده و به بهره برداری رسیده است. امیدوارم که بتوانیم تا پایان دولت دوازدهم نزدیک به ۵۰۰ پروژه نیمه تمام را به بهره‌برداری برسانیم. روی پروژه‌های بزرگ تمرکز کرده‌ایم و امیدواریم به عنوان بخشی از کارنامه دولت دوازدهم این پروژه‌ها را به مردم تحویل دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار