بیابانگرد: کشتی در بین سایر ورزش‌ها مظلوم واقع شده است

قهرمان اسبق کشتی کشورمان گفت: هرگز بودجه ۱۷۰ میلیاردی در اختیار فدراسیون کشتی قرار نمی‌گیرد، زیرا در بین رشته‌های ورزشی مظلوم واقع شده است.

افشین بیابانگرد کشتی گیر اسبق کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه افتتاح مجموعه "قیانوری"، اظهار داشت: تقریبا ۲ سال و ۳ ماه این پروژه طول کشید. برآورد اولیه ما هزینه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی بود که با نزدیک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید. یک سالن ۲ هزار نفری بدنسازی، سالن کافی شاپ و سالن رزمی در این مجموعه وجود دارد. این مجموعه پتانسیل برگزاری بازی‌های بین المللی را خواهد داشت و امیدوارم بتوانیم با جذب ورزشکاران به وزارت ورزش کمک کنیم.

او درباره نقشش در ساخت این پروژه ورزشی، گفت: این سومین پروژه ورزشی من است و سعی می‌کنم راحتی ورزشکاران و تماشاگران را در نظر بگیرم. تلاش کردم تا با معلومات خود این طرح را به نحو احسن به نتیجه برسانم. متاسفانه این مجموعه در حال حاضر سالن کشتی ندارد، اما شاید در آینده یک سالن کشتی در کنار سالن‌های چند منظوره افتتاح کنیم.

قهرمان اسبق کشتی آسیا درباره اینکه اگر ۱۷۰ میلیارد بودجه در اختیار فدراسیون کشتی قرار بگیرد چه اتفاقی می‌افتد، بیان کرد: هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، زیرا کشتی در بین ورزش‌ها مظلوم واقع شده است. طبیعتا افزایش بودجه باعث افزایش کارایی فدراسیون می‌شود و امیدوارم این پول به بیت المال برگردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار