مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبرداد؛

توزیع ۲۱۰ هزار پرس غذا و بسته معیشتی توسط کمیته امداد استان سمنان

مسعودیان راد گفت: ۲۱۰ هزار پرس غذا و بسته معیشتی تا پایان ماه‌های محرم و صفر در بین مددجویان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در جریان رزمایش ایران همدل که در قالب دو طرح اطعام حسینی و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، ۲۰۰ هزار پرس غذا و ۱۰ هزار سبد معیشتی بین خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد، سایر نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

او افزود: کمیته امداد استان سمنان در کنار اطعام و توزیع سبد‌های غذایی در جریان رزمایش همدلی، به‌صورت جدی به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان از کرونا است تا نیاز آن‌ها به‌صورت ریشه‌ای برطرف شود.

مسعودیان راد شهر امیرآباد دامغان را پیشتاز و مبتکر طرح احسان و اطعام حسینی دانست و بیان کرد: طرح احسان حسینی نیز در شکل اجرایی کنونی، با همت خیر بنام استان سمنان ابراهیم امیرآبادیان در شهر امیریه کلید خورد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به با ابتکار ستاد نذرواره حسینی از طرح‌های خیر شاخص استان سمنان در ۳۳ شهر کشور ازجمله تمام شهر‌های استان سمنان هرساله با برپایی ۷۲ دیگ اطعام برگزار می‌شد، گفت: امسال از دیگ‌ها برای دریافت کمک‌های مؤمنانه استفاده‌شده است.

او ادامه داد: شماره‌ حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیک اندیش استان سمنان برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.