اخبار انتظامی:

۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بم کشف شد/ دستگیری شرور در کهنوج

با بسته خبر‌های انتظامی امروز ۶ شهریور ۱۳۹۹، همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبر‌های انتظامی امروز می‌خوانیم: 

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه تریلر حمل سوخت در شهرستان بم خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور بم ـ زاهدان یک دستگاه تانکر حمل سوخت را  برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این تانکر، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز حمل که به منظور قاچاق بارگیری شده بود را کشف و راننده آن را به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را به پلیس اطلاع دهند و در جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی کشور مشارکت کنند.

محموله افیونی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۱۳ کیلوگرم مواد مخدر و توقیف یک دستگاه پژو پارس در کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس امنیت استان با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل یک محموله سنگین مواد مخدر از محور‌های شرقی و جنوبی به مرکز استان با خبر شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران با کنترل محسوس و نامحسوس مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و پس از گذشت مدت زمانی یک دستگاه پژو پارس را در یکی از روستا‌های اطراف کرمان در منزلی شناسایی و پس از کسب دستور قضایی محل مورد نظر را بازرسی و ۲۵۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲۶۰ کیلوگرم حشیش از داخل خودرو کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه متهم قصد داشت این محموله را از این مکان به استان‌های دیگر انتقال دهد، گفت: مقابله بی امان نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

دستبند پلیس بر دستان عامل شرارت در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت که با اقدامات مجرمانه خود باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود، خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: درپی وقوع یک فقره تیراندازی و اقدامات مجرمانه مکرر در سطح شهر، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی پس از شناسایی عاملان تیراندازی و شرارت با هماهنگی دستگاه قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه یک متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: از جمله اقدامات مجرمانه این شرور می‌توان به چندین مورد تیراندازی ایذایی در شهرستان‌های جنوبی، حمل سلاح غیر مجاز و اخلال در نظم عمومی اشاره کرد که متهم با نیت قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت انجام داده است.

فرمانده انتظامی کهنوج ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تاکید کرد: پلیس در خصوص برخورد با افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می‌شوند، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار