۱۶ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان بوشهر توزیع می‌شود

۱۶ هزار بسته معیشتی در اجرای بخش دوم از مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه میان خانواده‌های نیازمند استان بوشهر توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین آغاز بخش دوم از مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: ۱۶ هزار بسته معیشتی تهیه شده با کمک مردم سخاوتمند استان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان، سپاه‌ شهرستان‌ها و فرمانده کل سپاه تدارک دیده شده که ارزش هر بسته معادل ۳ میلیون ریال است و  بر اساس بانک اطلاعاتی تهیه شده، توزیع می‌شود.

سردار علی رزمجو افزود: حدود ۶ هزار دست غذا نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت پخته و یا خشک در این بخش از رزمایش میان خانوار‌های نیازمند استان بوشهر توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۲۰۵ هزار عدد ماسک نیز در شهرستان کنگان توزیع می‌شود، ادامه داد: نزدیک به پنج هزار بسته نوشت افزار و ۲۰۰ کارت هدیه نیز از دیگر اقلامی است که در همین زمینه آماده شده و قرار است بین نیازمندانی که پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی کرده‌اند، توزیع شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در این استان توزیع شده است، بیان کرد: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سه بازه زمانی برنامه‌ریزی شده است که بخش اول آن در دهه امامت و ولایت اجرا شد و قرار است بعد از برگزاری بخش دوم در دهه اول محرم، بخش سوم نیز در دهه آخر ماه صفر برگزار شود.

آیین توزیع متمرکز بسته‎های معیشتی بخش دوم از مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش شد.

این بخش از رزمایش کمک‌های مومنانه با شعار «ما ملت امام حسینیم» در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.