محسن رضایی مطرح کرد؛

اقامه عزاداری جهادی بزرگ است که عقب نشینی ندارد

دبیر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار پستی در اینستاگرام از غیرممکن بودن حذف مراسم امام حسین (ع) در نسل‌ های مختلف نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عشق و علاقه روزافزون مردم به سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، پستی را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشته و علاوه بر تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله (ع)، یاد حاج قاسم سلیمانی را نیز گرامی داشته است که در ادامه، متن کامل و تصاویر منتشر شده توسط او را مشاهده می‎کنید.

"سلام بر حسین خون خدا
هرچه زمان جلوتر می رود جمعیت بیشتری از مردم به #امام_حسین نزدیکتر می شود. گویی کربلا و عاشورا از گذشته به آینده منتقل شده، و هر نسلی فزون تر از نسل قبل به حسین می گراید. راهپیمایی امدادی نسل به نسل بشر به سوی کربلا و عاشورا، روز به روز پرشمارتر می شود. نسلی می رود نسل بعدی عاشق تر و با جمعیت بیشتر به پیش می رود. این تغییر کمی و کیفی را می توان در راهپیمایی بزرگ اربعین دید.
صدام، داعش، کرونا، امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نتوانسته و نخواهند توانست از رواج و افزایش این گرایش و راهپیمایی تاریخی جلوگیری کنند.
با این حساب؛ رویارویی مسئولانه عزاداران حسینی با جو کرونازده و عمل به تشریفات خاص برگزاری مراسم سرور و سالار شهیدان نشان داد اقامه عزاداری ها جهادی بزرگ است که عقب نشینی ندارد.
ضمن عرض تسلیت این ایام به همه سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از شما التماس دعا دارم و یاد برادر عزیزتر از جانم، #حاج_قاسم شهید را که در جوار حضرت سیدالشهداست، گرامی می دارم
"

پست جدید محسن رضایی

پست جدید محسن رضایی

پست جدید محسن رضایی

پست جدید محسن رضایی

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار