لطفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امضا‌های طلایی باید به نفع تولید و اشتغال به کار آید/ در راه مبارزه با فساد، چشم به مجلس انقلابی داریم

دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: باید سریعا راهکاری تعبیه شود تا امضا‌های طلایی به نفع تولید و اشتغال به کار آید.

حسن لطفی، دبیرکل جبهه حامیان قانون  در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بسط شعار مبارزه با فساد گفت: باید سریعا راهکاری تعبیه شود تا امضا‌های طلایی به نفع تولید و اشتغال به کار آید.

او افزود: فساد در برخی ادارات کشور به یک روال عادی درآمده است و متاسفانه برخی کارمندان علنی دریافت رشوه دارند و مردم را هم به این کار عادت داده اند. باید کاری کنیم که کسی به جز برای خدمت و کار، طمع پست و مقام نداشته باشند.

لطفی ادامه داد: یک مسئله زشت و غیر اخلاقی هم که شنیده می‌شود خرید و فروش پُست‌ها در ادارات دولتی و شهرداری‌هاست که در این خصوص از نمایندگان انقلابی مجلس درخواست داریم که برای این مسائل چاره جویی و قانونی درخور مطرح و تصویب کنند تا هیچ روزنه‌ای برای فساد و قانون گریزی پیدا نشود.

دبیرکل جبهه حامیان قانون تصریح کرد: جبهه حامیان قانون، پیگیر و مصمم است و با ارائه راهکار‌های مناسب، به مردم اطمینان می‌دهد تمام تلاش خود را در راه مبارزه با فساد انجام خواهد داد، بر این عقیده هستیم که باید بساط مفسدان جمع شود.

لطفی در ادامه با اشاره به ناعدالتی‌ها در طرح رتبه بندی کارمندان و عواقب آن اظهار کرد: رتبه بندی و گروه بندی ناجوانمردانه در برخی ادارات و سازمان‌ها موضوع دیگری است که از عدالت و انصاف به دور بوده و ناحقی‌های زیادی را در ادارات و سازمان‌ها به وجود آورده است؛ متاسفانه امروز چند دسته کارمند اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی در ادارات و سازمان‌ها می‌بینیم که با این مسئله به این شکل مخالفیم و معتقدیم عدالت در این مسئله رعایت نمی‌شود؛ این مسئله حتی باعث شده که برخی کارمندان رسمی میز خدمت شان را ارث پدری بدانند و پاسخگوی هیچ کس و هیچ چیز نباشند و چون ترسی از اخراج ندارند، به راحتی فساد می‌کنند.


بیشتر بخوانید: 


او اضافه کرد: اگر اکنون پالایشی در ادارات انجام شود و کارکرد و حضور آن‌ها در محل کار ارزیابی شود می‌توان دید که خیلی از این مدیران، مشاوران، دستیاران که حقوق بالایی هم دریافت می‌کنند اصلا حضور فیزیکی در محل کار ندارند و برخی اصلا ایران نیستند، ولی حقوق دریافت می‌کنند؛ اینکار ظلم به کارمندان پرکار و تلاشگری است که شبانه روز در محل کار خود خدمت به مردم ارائه می‌دهند؛ تا این جور بساط‌ها جمع نشود هیچ نخبه‌ای نخبه نخواهد شد و هیچ شایسته‌ای در جایگاه اصلی خود نخواهد بود.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در پایان با اشاره به نزدیک شدن به عاشورای حسینی و پیروی از مکتب امام حسین (ع) تصریح کرد: باید نیت هایمان را پاک و عملکردمان را در راه حق و عدالت رهبری کنیم و با پیروی از مکتب امام حسین(ع) و از خود گذشتگی سیدالشهدا درس بگیریم تا بتوانیم طبق فرمایش مقام معظم رهبری در مبارزه با اژد‌های هفت سر فساد و از بین بردن آن قدمی برداریم؛ ادامه فعالیت‌های در این مسیر بستگی به عزم و جدیت دولتمردان و خصوصا نمایندگان انقلابی مجلس، که با شعار مبارزه با فساد و شفافیت سرکار آمده اند، دارد البته از بین بردن آن آسان نیست، ولی ما بر این عقیده هستیم که اگر بخواهیم حتما اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار