۲۴ برابر شدن سرعت دسترسی مردم کرمانشاه به اینترنت

مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت کرمانشاه از ۲۴ برابر شدن سرعت دسترسی مردم استان به اینترنت نسبت به سال ۹۲ خبر داد .

۲۴ برابر شدن سرعت دسترسی مردم کرمانشاه به اینترنتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ حمیدرضا نوشادفر مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت کرمانشاه از ۲۴ برابر شدن سرعت دسترسی مردم استان به اینترنت نسبت به سال ۹۲ خبر داد و گفت : باتوسعه ظرفیت شبکه داخلی استان سرعت انتقال را از ۱۹ مگابیت بر ثانیه در سال ۹۲ به ۴۵۳ مگابیت بر ثانیه در سال ۹۹ رساندیم.

او گفت : برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و افزایش شاخص‌های توسعه ارتباطات در استان کرمانشاه در هفت سال گذشته ۱۹۰ میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

او توسعه زیرساختی در کرمانشاه را با توجه به جغرافیای خاص آن و مسیر‌های صعب‌العبور بسیار سخت توصیف کرد و افزود: اما با همه مشکلاتی که داشتیم توانستیم در هفت سال گذشته ۷۳۳ کیلومتر کابل‌کشی فیبرنوری را افزایش دهیم و آن را به عدد یک هزار و ۷۷۴ کیلومتر برسانیم.

نوشادفر افزایش ۲۴ برابری دسترسی مردم به اینترنت را ناشی از توسعه ظرفیت شبکه انتقال استان دانست و افزود: شبکه انتقال کرمانشاه در سال ۹۲ تنها ۱۶ مگابیت برثانیه بود، اما امروز به ۶۲۵ مگابیت بر ثانیه رسیده است و ما هم این ظرفیت انتقال را در اختیار مخابرات و شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت قرار می‌دهیم تا مردم بتوانند از خدمات اینترنتی بهتری استفاده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.