تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره صنایع روستادوست

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: مهلت ثبت‌نام در جشنواره صنایع روستادوست تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: ثبت‌نام کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دارندگان محصولات و ایده‌های صنعتی در جشنواره "صنایع روستا دوست" تا ۲۵ مهرماه سال جاری تمدید شد.

او افزود: هدف از اجرای این رویداد ملی، شناسایی فرصت‌های جدید اشتغال در مناطق روستایی، تقویت بهره‌وری در تولید و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم، حمایت از مخترعان، صاحبان ایده‌های صنعتی نوآورانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان این عرصه در استان یزد است.

محمد شجاعان، ادامه داد: صاحبان محصولات یا ایده‌های صنعتی با شرایط درخواست شده می‌توانند طرح خود را در سامانه رویداد به آدرس اینترنتی www.emdad.ir ثبت کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: با مشارکت در این مسابقه بزرگ می‌توان از مزایایی همچون جوایز نقدی (برای سه طرح برتر)، نمایش محصولات در نمایشگاه بین‌المللی، معرفی محصولات به بازار‌های هدف، تسهیلات قرض‌الحسنه (برای طرح‌های منتخب)، سرمایه‌گذاری کمیته امداد (یا سایر شتاب‌دهنده‌های حاضر در نمایشگاه) و امکان اجرای پایلوتی طرح، بهره‌مند شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار