درز تصویری از دوربین جدید GoPro Hero 9 Black

نشریه معتبر آلمانی Winfuture، تصویری از دوربین GoPro Hero 9 Black را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به اواسط ماه سپتامبر، طبق روال گذشته کمپانی GoPro که در زمینه توسعه و تولید دوربین‌های شخصی شرکتی بسیار شناخته شده است، آرام آرام محصولات جدیدش را رونمایی خواهد کرد. البته امسال با درز تصاویری از دوربین GoPro Hero 9Black توسط یک نشریه معتبر آلمانی، می‌توان برخی از ویژگی‌های ظاهری محصول جدید این شرکت را حدس زد.

ماه گذشته عکسی از پنل جلوی دوربین GoPro Hero 9 Black بر روی شبکه اجتماعی ردیت پخش شد که نشان می‌داد محصول جدید GoPro نیز همانند DJI Osmo Action با صفحه نمایش مشابهی به بازار عرضه خواهد شد. این مساله به‌ دلیل وجود یک بخش بزرگ مربعی شکل روی این دوربین استنباط شده بود که اکنون بر اساس تصاویری که از این دوربین منتشر شده است، می‌توان این موضوع را تأیید کرد.

 

 دوربین جدید  GoPro Hero 9 Black

اطلاعات به‌دست آمده از تصاویر لو رفته دوربین GoPro Hero 9 Black

نشریه معتبر آلمانی Winfuture، که در گذشته نیز تصاویر این چنینی از محصولاتی که هنوز به‌ طور رسمی رونمایی نشده‌اند را ارائه کرده بود، اکنون عکس‌هایی از دوربین GoPro Hero 9 Black منتشر کرده است که ادعا می‌کند این تصاویر به طور رسمی از شرکت سازنده دوربین درز کرده است و با نگاهی به آن‌ها می‌توان نمایشگر رنگی را در قسمت پنل پشت و جلوی این دوربین مشاهده کرد.

هنوز مشخص نیست که این نمایشگر‌ها قرار است برای نشان دادن پارامتر‌های فیلمبرداری استفاده شوند یا جهت پیش‌نمایش فیلم، با این حال نکته مهم تعبیه این صفحه نمایش در محصول جدید بوده که بدون شک تأثیر زیادی در جذب مشتری خواهد داشت.

نشریه آلمانی همچنین اعلام می‌کند که این دوربین با قابلیت پشتیبانی از کیفیت فیلم برداری 5k روانه بازار خواهد شد. با این‌حال از آنجایی که هنوز هیچ خبری به طور رسمی از مشخصات این محصول و همچنین قیمت آن از سوی شرکت تولید کننده اعلام نشده است، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از کاربرد و ویژگی‌های GoPro Hero 9، باید تا زمان رونمایی رسمی محصول منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار