وزیر آموزش و پرورش:

عرضه سیم‌کارت دانش‌آموزی و اینترنت ایمن به زودی/ مدارس در شرایط قرمز هم تعطیل نمی‌شوند

حاجی میرزایی گفت: رایزنی‌هایی انجام شده است تا به زودی سیم‌کارت دانش‌آموزی و اینترنت ایمن به دانش‌آموزان داده شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در اولین روز آغاز سی و چهارمین اجلاس سالیانه آموزش و پرورش که امسال به طور مجازی برگزار می‌شود، با اشاره به اینکه بار سنگینی را بر دوش ما گذاشته اند، اظهار کرد: باید خودمان را به اندازه امانت‌هایی که گرفتیم رشد دهیم و از خداوند بخواهیم درک این موقعیت را به ما بدهد.

او ادامه داد: مناسبات مجموعه اداری در آموزش و پرورش حاکم نیست و اینجا عرصه دیگری است که باید با تمام عنایت در آن فعال باشیم.

آموزش در شرایط بحران به معنای برگزاری دوره های مجازی نیست

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با پدیده غیر منتظره و غافلگیر کننده‌ کرونا رو به رو شدیم که همه مناسبات را تحت تاثیر قرار داد، گفت: در ادبیات جهانی از این روز‌ها به‌عنوان آموزش در بحران یاد می‌کنند و مشخصه این دوره، آموزش مجازی و از راه دور نیست بلکه آموزش در بحران است؛ چراکه هیچ تصویری از این بیماری نداریم و در شرایط عدم قطعیت هستیم.

حاجی میرزایی گفت: امروز عرصه هوشیاری دائم و توجه به همه جزئیات است؛ در برابر وضعیتی قرار گرفتیم که ماموریت‌های ما را به مخاطره گذاشته است.

او افزود: شرایط کرونایی محکی برای ارزیابی توانمندی‌ها و قابلیت‌های ماست و معیار تاب آوری جامعه است، ما در وضعیت غیر منتظره هستیم و باید نشان دهیم که می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شرایط پیش آمده مدیریت، هماهنگی را به چالش کشیده است، گفت: کرونا با وجود همه رنجی که ایجاد کرد فرصت‌هایی به وجود آورد که فرصت ورود به عرصه‌های نو است. این فرصت تمام می‌شود و پس از آن باید ببینیم که ما چه کرده ایم. نمی‌توانیم تبلیغات بی اساس داشته باشیم؛ زیرا خانواده هر روز ما را ارزیابی می‌کنند.

او ادامه داد: ما همیشه تحت نظارت هستیم که امسال این شرایط تمایزی نسبت به قبل دارد و خانواده های نگران، ناظر ما هستند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه شرایط کرونا ما را به سمت زیست بوم جدید پرتاب کرد، گفت: کرونا ما را به زیست بومی جدید که مختصات آن متفاوت با قبل است انتقال داد، این زیست بوم فرصت های خوبی برای عدالت و ارتقای آموزشی ایجاد کرده است.

حاجی میرزایی از عرضه سیم‌کارت به دانش آموزان خبر داد و افزود: طبق رایزنی های انجام شده با دو اپراتور خدمات دهنده به زودی اینترنت ایمن و ارزان به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

امتیاز‌های آموزش حضوری قابل جایگزینی نیست

او بر فعالسازی شبکه ارتباطی تاکید کرد و گفت: کاغذ وسیله مناسبی برای تقویت ارتباطات نیست و در مرکز از معاونان درخواست کردیم تا مسئولیت هر استانی را بپذیرند و این روند باید تا سطح مدرسه تسری پیدا کند. ارتباط معلمان نباید با دانش آموزان و خانواده‌ها شود و باید شبکه ارتباطی به وسعت ۴۰ میلیون نفر داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید گفتیم که اصل بر حضور است و اگر حضور نداشته باشیم و به آن موضوعیت ندهیم قادر نخواهیم بود کار را مدیریت کنیم، ضمن آنکه امتیاز‌های روش حضوری با هیچ روش دیگری قابل جایگزینی نیست.

حاجی میرزایی گفت: اگر بتوانیم کلاس حضوری داشته باشیم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود و این یک قاعده و اصل است. در مورد مدرسه هم باید توجه کنیم که در تمام روز‌های تحصیل حتی در شرایط قرمز این فضا باز باشد و فقط در صورتی مدرسه تعطیل خواهد بود که ستاد کرونا تعطیلی عمومی اعلام کرده باشد.

او بیان کرد: باید حضور دانش آموزان را در مدرسه حفظ کنیم. نمی‌خواهم بگوییم که این اتفاق خطری ندارد، اما باید یاد بگیریم که از خودمان مراقبت کنیم و این را به فرزندانمان هم بیاموزیم.


بیشتر بخوانید


حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه باید نظارت جدی بر مدارس انجام شود و حتی پیشنهاد می‌کنم مدیران کل استانی یک روز را حضوری در مدارس بگذرانند، بیان کرد: چه در روز‌های آموزش حضوری و چه زمانی که آموزش غیر حضوری است باید برنامه تمام معلمان مشخص باشد و هر تعداد از دانش آموزان را به یک معلم بسپاریم که آن‌ها پیگیر وضعیت دانش آموزان خود باشند.

وزیر آموزش و پرورش بر ارتباط تنگاتنگ مدرسه و خانواده تاکید کرد و گفت: باید خانواده‌ها را از جزئیات کار آگاه کنیم و واکنش سریع نسبت به مسائل حادث شده از سوی مسئولان مدرسه انجام شود. همچنین ضدعفونی کردن مدارس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه جدی قرار گیرد.

او ادامه داد: سرانه بهداشتی مدارس دیروز واریز شد و اگر نیاز باشد باز هم اعتبار برای آن در نظر گرفته شده و تامین خواهد شد؛ بنابراین در این مورد نباید کوتاهی شود.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: برخی مطالعات نشان داده است که باز شدن مدارس تأثیر قابل توجهی در افزایش شیوع کرونا ندارد، البته نمی‌گویم خطری ندارد، اما باید به بچه‌ها یاد بدهیم از خودشان مراقبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
والا نه به کرونا کار دارم نه به تعطیلی
من سه روزه بخاطر یه کار مهم اومدم مرکز استان حالا باید 15 ام برگردم شهر خودمون مطمئنم که یکشنبه میگن برید بخوابید و تعطیلید و برگردم مرکز استان
تو عجیب بلاتکلیفی گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
Man for boom
۲۲:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ما به فدای
آقا زاده ها.. یک وقت کاریشان نشه جدا از این بحث
چرا باید بیان مدرسه خودتون میگید
اگه یه فرد کرونا داشته باشه یه نفر کنارش بشینه 15 دقیقه هم طول نمیکشه 100 درصد کرونا میگیره
بعدش میگید 35 دقیقه بچه ها کنار هم باشند
Iran (Islamic Republic of)
مادر نگران
۱۹:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من دو فرزند دارم که یکی پایه اول و یکی پایه هفتم است و در نوشهر که وضعیتش قرمزه زندگس می کنیم برای پایه اول گفتن باید حضور پیدا کنندو هفتم هم معلوم نیست حالا شما بگویید با این وضعیت چه کنیم خدایی ناکرده کسی ناقل باشد چه می شود چه کسی جوابگوست واقعا نگرانیم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام مدارسی که کم جمعیت هستید حتی در مناطق قرمز باید حضوری باشه شاید کسی غیر حضوری یاد نگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ولی الله تنیان
۱۳:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام
صحبت های شما کاملا غیر منطقی و خودخواهانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ای داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
به خاطر ۴تافرمول ریاضی وضرب وجمع دیگه با جون بچه هامون نمیتونیم بازی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
برای حفظ سلامت شهروندان محکم می ایستیم
وزیر بهداشت درباره بازگشایی مدارس و دغدغه‌های والدین گفت: اهمیت سلامت فرزند هیچ شهروندی برای ما کمتر از پدران و مادرانشان نیست و اگر سلامت شهروندان را در خطر ببینیم محکم می‌ایستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
برای آقای وزیر که با برگزاری کنکور در شرایط حساس با برگزاری کنکور موافقت کرد واقعا معلومه که جان شهروندانش براش مهمه شاید اگر الان برگزار میشد خیلی بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
هیچ کی برا حرف وزیر بهداشت هیچی نمیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا نکوئی
۰۰:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام شم هیچ فکر کرده اید که بعضی از دانش آموزان جتی توان خرید یک ماسک را هم ندارند پس لطفا مردم را درک کنید به چه شیوهای رعایت کنند وقتی اوضاع مالی خوبی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
هیچ اعتماد وتضمینی نیست که بچه ها برن مدرسه چجور بعضی جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزارمیشه اونوقت مشکلی وخطری درمدارس نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
کشته و مرده این طرحشم به خدا یعنی عین خیالشون نیست بچه مردم به کشتن بدن نهایت کارکرد مغزشون شده این طرحها واقعا الان میفهم چرا معلما اینقدر ناراضی هستن حق دارن به خدا دو روز دیگه مدرسه ها رو میخان باز کنن قرار نمیدونم سیمکارت بدن اینترنت بدن گوشی بدن گرفتن خوابیدن الان یه چیزی به ذهنش رسیده شروع کردن جناب وزیر مردم بچه هاشون از سر راه پیدا نکردن که جونشون بزارن توی طرح مزخرف شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
جناب وزیرتاآموزش حضوری را قا طعانه اجباری نکنیدودم از آموزش مجازی وتلویزیونی بزنید اولیا با آموزش حضوری مخالفت می کنند اگرکرونا تا ده سال دیگر ادامه داشته باشد آیا می توان به روش مجازی وتلویزیونی آموزش را ادامه داد درکشور ی مثل افغانستان آموزش به صورت حضوری اعلام شد وآمارکرونا هم افزایش پیدا نکرده است بااین وضعیت جلوبرویم باید کلا مدارس را به دلیل بیماری های متعددتعطیل کنید یکی از اهداف مهم زندگی وفق دادن خود با ناملایمات وخطر هاست
درشرایط جنگ مدارس تعطیل نمی شوند چگونه با وجود یک بیماری که سه درصدافرادمبتلا را می کشد مدارس تعطیل می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اون پولی که میخوایین خرج این مجازی بازی ها بکنین رو بدید به معلمهای بیچاره ای واقعا زحمت میکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مدارس بهترین انتقال دهندگان انواع بیماری ها در جامعه هستند.
همه فعالیت ها متوقف شود باز بودن مدارس برای شیوع کرونا کافی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
با این اوضاع که پیش اومده کیفیت یادگیری پایین میاد... مخصوصا پایه های بالاتر...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
درس از من
note 20 ultra با شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
هرچیزی به جای خودش اوکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مشکل اصلی مدارس، مجازی بودن یا حضوری بودن نیست؛ مشکل از اینه که چیزهای بدون کاربرد و حفظیات بیخود و بدردنخور به بچه ها یاد میدهند. مثلا آیا سیتوپلاسم یا انتگرال یا نظریه اشتقاق پوسته کره زمین و.... ،دونستن یا ندونستن اش در زندگی روزمره تأثیر داره؟
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۸:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
به نظر من باید مدارس ابتدایی غیر حضوری باشه مادر پدرها میتونن توی خونه به بچه هاشون درس بدن چون درس ابتدایی اونقدر سخت نیست از طریق آموزش شاد بچه ها یاد بگیرن اینطوری خیال پدر مادر ها هم راحته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
ولله ما همینطوریشم خودمون بهشون درس میدیم توی خونه بیشتر توضیحات توی خونه هست نه مدرسه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
تو گوشی رو بده سیمکارتش با من
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیربنظر شما معلمان هزینه اینترنت را باید از حقوق خود پرداخت کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
سالهای گذشته بچه مدرسه میرفت ما خودمون درس میدادیم بهش الانم همونطوره خودمون اموزش میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اخه چرا اینهمه استرس و اضطراب به هم دانش اموز هم خانواده هاشون وارد میکنید این چه تصمیم مسخره اییه
چطور بچه ها با جمعیت 40 نفری تو یه فضای دربسته از خودشون مراقبت کنن ما چطور میتونیم با اطمینان خاطر بچه ها رو بفرستیم مدرسه
تو رو خدا یه تصمیم عاقلانه تری بگیرید این چه وضعیه
United States of America
محمد
۱۶:۳۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بچه های خودشونم تو این وضعیت میزارن برن بیرون؟؟

واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اگر عزمی جدی و قاطع برای افزایش کیفیت آموزش مجازی و خرید گوشی با کیفیت برای تمام دانش آموزان و ارائه اینترنت پر سرعت رایگان به دانش آموزان وجود داشته باشه و هزینه های لازم برای اون در نظر گرفته بشه ، آموزش مجازی سنجیده ترین ابزار برای سازگاری با شرایط فعلی می باشد.قبلا وقتی در مدرسه یه دانش آموز سرما می خورد یا آنفلوآنزا داشت بقیه بچه ها در طول هفته یکی یکی و به تدریج سرما می خوردند ، حالا تصور کنید آیا می توان مدارس را با وجود کرونا حضوری کرد؟؟!!در حالی که می دانیم قدرت سرایت کرونا بسیار بیش تر از آنفلوانزا است که از فاصله دو متری هم منتقل میشه و شاید در فصول پاییز و زمستان از فاصله بیش تر هم منقل بشه.
هزینه های لازم برای آموزش مجازی را بپردازید تا هزینه اش داغ های سنگین بر دل خانواده ها نشود . بسیاری از خانواده هایی که افراد بیمار زمینه ای دارند هم چنان رعایت می کنند و دیگر همه می دانند حتی برای افراد سالم هم بیماری کشنده است و برخی به طور جدی رعایت می کنند.حقوق شهروندی و حق حفظ حیات آنان که اصول بهداشتی را رعایت می کنند محترم بشماریم.
شاید یکی از دلایل شلوغ شدن های شهرها ، رفت و آمدهای کسانی در شهر است که خود کرونا گرفته اند و بهبود یافته اند ، البته حتما هم عده ای با وجود ترس از کرونا و با این که کرونا نگرفته اند برای کارهای ضروری مجبور به حضور در جامعه هستند.پس با نگاه به شلوغی شهرها ، تصمیم به آموزش حضوری نگیرید چون بسیاری از افراد که تاکنون کرونا نگرفته اند خیلی رعایت می کنند.
فردای آخرت را در نظر بگیرید ، هستنداولیایی که حتی اگه پول گوشی و اینترنت نداشته باشند و با بدبختی غیرحضوری بچه شون درس بخونه این مسئله را ترجیح بدن به این که بچه شون یا یکی از اعضای خانواده شون را از دست بدن.اونایی که کرونا نگرفتند را دریابید و انسانی هست که اونها اساس تصمیم گیری ها باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
احسنت دقیقااا ،من که پسرم اولامشکل تنفسی وآسم داره ثانیا به هیچ وجهی مدرسه نمیفرستم ثالثا که پول خرید گوشی و هزینه یکسال دو دانش آموز رو ندارم بدم وهردو تا پسرام مجبور هستن از گوشی مادرشون استفاده کنند وحقیقتش پول یکسال اینترنت هم ندارم من که کارگرم چطور میتونم ،اصلا آقایون مسئول بفکر مردم وبچه هاشون نیستن که اینو میگن و گرنه این یکسال به فکر مردم بودن .
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۱۶:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اگر طرح معلم تمام وقت را فعال نکنید ساعات اضافه تدریس رو نمی رویم .
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۶:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
معلم حقوق ندارد. معلم مسکن ندارد .معلم کارانه ندارد .معلم خدمات رفاهی ندارد. معلم امنیت ندارد. این قشر ضعیف را در مقابل کرونا قرار ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
قیمت گوشی گرونه .........................................................................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
پایین ترین مدل گوشی که بشه این برنامه خیلی عالی شاد رو هم روش نصب کرد سه میلیون پولشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اگر اولیا با معلمان همکاری کنند آموزش مجازی و رسانه ای خیلی خوب میتونه اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل مومنی
۱۴:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام واقعا درست میگی همه امکاناتتون در سطحی که همه رو به کشتن میده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
والا منم همین نظرو دارم
همه جا بازه ملت هر روز تو اتوبوس و مترو کنار همدیگه وامیسن ادارات و شرکتا و بازار بزرگ مملو از آدم
مسافرت ها و چیزای دیگه روال عادی داره ولی مدارس و دانشگاه ها به خاطر کرونا مجازی برگزار بشه دیگه خیلی مسخرس کرونا فقط تو مراکز آموزشی میاد؟
ما اگر بخوایم کرونا بگیریم از جاهای دیگه و به واسطه افراد دیگه میگیریم الکی فقط از درس و مدرک عقب میوفتیم اینجوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
شما فردی بزرگسال رو با بچه دبستانی مقایسه میکنید .بچه ها موقع مدرسه رفتن دستهاشون رو به همه جا میزنن و متوجه نیستن که این کار خطرناکه یا اینکه یادشون میره که باید هر لحظه دستهاشون رو ضدعفونی کنن .من فقط یه بچه دارم و الان بچم رو فقط به خدا سپردم اما هرگز هرگز و هرگز نمیتونم به آموزش و پرورش اعتماد کنم که اونو بفرستم به مدرسه .و البته تجربه نشون داده که هر تصمیم دولت مردان نمیتونه صد در صد تضمین شده و بدون اشکال باشه حالا من جون بچم رو بسپرم به تصمیمات یهویی اونا
United States of America
لیلا
۱۱:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
فضای بسته کلاس با حداقل ۳۵ نفر ،هر دانش اموز هم از خانواده متفاوت که معلوم نیست ناقله یا نه،با مسافرت و بازار که فضای باز هست قابل مقایسه نیست.
کافیه فقط یه دانش اموز ناقل باشه،کل کلاس و معلمو مبتلا می کنه،اونا هم خانواده هاشونو.بماند که همون دانش اموز ناقل ،ممکنه به دستگیره های در مدرسه، تیموری ،سرویس بهداشتی دست بزنه.
دیگه فاجعه می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
جناب وزیر چرا با بی تدبیری خودمان را گول می زنیم وقتی در کشورچند استان قرمز است یعنی کشور قرمز است یک سال اموزش مجازی برگزار کنید من به عنوان ولی دانش آموز بچه ام را حضوری مدرسه نمی فرستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
منم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
درسالهای گذشته که کرونا نبود فرزند من حداقل در سه چهارم سال تحصیلی دچار سرما خوردگی بود. حالا شما میگویید برخی مطالعات نشان میدهد باز شدن مداری تاثیر قابل توجهی ندارد. دلیل این اصرار شما رو نمیفهمم. من که تا روزی که کرونا ریشه کن نشه بچمو به مدرسه نمیفرستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر حضور دانش آموزان در مدرسه تاثیر شدیدی در کرونا داره کافی است یک نفر مریض باشد چون همه زیر یک سقف نفس می کشد همه این بیماری رو خواهند گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آخه مرد فکر کن داری چی میگی.
حتی در شرایط قرمز باید باز باشه؟ مگه ما جونمون رو از سر راه آوردیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بابا سرسام گرفتیم از دست بچه ها باز کنید مدرسه هاروووو
United States of America
محمد
۱۶:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
شما بچتو بزارسر راه به مدارس چیکار داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا متاسفم!
حاضری بچه‌ات و بعد خودت کرونا بگیری.بعد زبونم لال یه چیزی به خودت و بچه‌ات سدمه بزنه بعد ازت پرسیدن چی شد کرونا گرفت؟اصلا فکر میکنی این دلیلت بتونه راضی شون کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که بخاطر شادابی بچه اش رو نمیتونه تحمل کنه میگه مدرسه رو باز کنن این آدما چی دارند از انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
از کدوم کهکشان اومدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
جناب وزیر یه بچه هفت ساله چه میفهمه که چجوری از خودش مراقبت کنه؟خوبه خودتونم میگین خطر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
وزیر آموزش و پرورش چند روز گذشته گفتند که مدارس در شرایط قرمز اجازه بازگشایی ندارند و حالا امروز حرف دیگری می زنند بنابراین والدین حق دارند بچه هاشون را امسال به مدرسه نفریتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
باو چرا قانونی که خودتونم وضع کردین رو دور میزنید؟ قانونش اینه قدیم حداقل ۳ سال و حداکثر ۵ سال برگزار شود تامام....لطفا طبق قانون خودتون عمل کنید مسئولین حداقل یبار تو عمرتون ...شمام لطفا پیگیر باشید والا ما اینهمه کتاب داریم اینارو چیکار کنیم و چجوری بریم کتاب بخریم؟؟؟ اگرم قبول نشدیم رتبمون بد نبوده آرزومون بزرگه و این حقمونه مثل خیلیا که ۴سال دادن و دندون و دارو قبول شدن ماهم کنکور بدیم! کتاب دسته دو هم نمیشه استفاده کرد لطفا طبق قانون عمل کنید #تمدید کنکور نظام قدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
فضای بی اعتمادی از آغاز سال تحصیلی بوجود آمده و گویا تناقض گویی مسئولین ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
فضای بی اعتمادی از آغاز سال تحصیلی بوجود آمده و گویا تناقض گویی مسئولین ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مسخره کردید ما رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام خودت میگی به بچه ها یاد بدهیم از خودشان مراقبت کنند بچه که مشغول بازی شود همه چیز از یادش میره نه به فکر کرونا میشه نه به فکر سلامتی خودش !!
واقعا خودتان بچه مدرسه ای دارید یا نه؟

مدرسه باز بشه اخه مدارس ما چه امکاناتی دارند متاسفانه هنوز بعضی از مدارس ما دستشوی خوب ندارند شما دم از رعایت پروتکل بهداشتی میزنید

بعضی از کشورها که مدارس را باز میکنند قبل از ورود دانش آموز تب سنجی میکنند و تمام نکات بهداشتی را رعایت میکنند با همکاری وزرات بهداشت بصورت روزانه و حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
این طوری عالی که مدرسه باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
باحضوری شدن مدارس با تدابیرلازم موافقم البته جمعیت دانش آموزی کاهش پیداکند حجم مطالب هم کاهش پیدا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
بنده که کاملامخالف حضور فیزیکی هستم و فرزندم رو به مدرسه نمیفرستم و آموزش هاش رو از طریق فضای مجازی پیگیر خواهم بود. آموزش در محیط سالم مهم تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آیا آقای حاجی میرزایی که براحتی در مورد شرایط قرمز حرف هایش را تغییر می دهد و تا امروز هم خودش بلاتکلیف و صحبت هایش کاملا متناقض است و موجب بلاتکلیفی میلیون ها نفر می شود صلاحیت وزیر آموزش و پرورش را دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر جنابعالی فرزند خود را در شرایط بحرانی قرمز به مدرسه میفرستی که به دیگران داری تحمیل میکنی.......
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۵۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
هرچی هسته هرطور هسته من بچه های مثل دسته گل خودمو تواین دوران وحشتناک کرونا مدرسه نخواهم فرستاد اصلا وتحت هیچ شرایطی
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۱:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام. یعنی چی این حرفها .با چون بچه ها که نمیشه بازی کرد ،شرایط قرمز یعنی خطر ابتلا بالاست .واقعا متوجه میشید که چی میگید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
برخی درسها مثل ریاضی نیاز به توضیح و تدریس حضوری دارند که آنها را هم میشود به طرق مختلف و رسانه ای و مجازی تدریس کرد سلامت را فدای تدریس نکنید
Iran (Islamic Republic of)
خار چشم
۰۹:۴۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه مسئولین اگر بخواهند بازدید از جایی داشته باشند از بهترین موقعیت بازدید می کنند پس مدیران استانی هم اگر قرار باشد یک روز در مدارس بمانند باید از مدارس متوسط شروع کنند نه مدارسی که امکانات زیادی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
سیمکارت نخواستیم وقتی نمیشه گوشی خرید سیمکار کجای دلم بزارم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
گوشی بدهید سیمکارت برا چمونه
آخرین اخبار