آخرین جزئیات از برگزاری آزمون زبان عمومی در دانشگاه تهران

رئیس مرکز آزمون‌های دانشکده زبان خارجی دانشگاه تهران درباره آخرین وضعیت برگزاری زبان عمومی در این دانشگاه توضیحاتی داد.

بهرام زینالی، رئیس مرکز آزمون‌های دانشکده زبان خارجی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری آزمون زبان عمومی در این دانشگاه اظهار کرد: آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران روز جمعه، ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد.

او افزود: تمامی داوطلبانی که برای آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران (UTEPT) در تاریخ ۱۶ اسفند ۹۸ ثبت نام کرده اند، اما موفق به شرکت در آزمون ۱۳ خرداد ۹۹ نشده بودند، با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی می‌توانند یک نوبت دیگر در این آزمون که در تاریخ ۱۴ شهریور امسال برگزار می‌شود، شرکت کنند.

زینالی تصریح کرد: آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران ویژه داوطلبان با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در محل دانشکده زبان و ادبیات خارجی دانشگاه تهران با رعایت مواد زیر برگزار خواهد شد:

۱- آزمون روز جمعه، ۱۴ شهریور ۹۹ صرفاً برای این گروه از داوطلبان محترم در نظر گرفته شده است که برای آزمون اسفند ۹۸ از قبل ثبت نام کرده اند و به هر دلیلی موفق به شرکت در این نوبت آزمون نشده اند؛ بنابراین برای شرکت در آزمون‌های بعدی لازم است پس از طی تمامی مراحل ثبت نام مجدد کنند.

۲- آزمون صرفاً با رعایت تمامی اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که به تایید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران نیز رسیده است برگزار خواهد شد، تمامی داوطلبان محترم هنگام ورود با دستگاه تب سنج کنترل خواهند شد و همراه داشتن و استفاده از ماسک توسط داوطلبان الزامی است. عدم رعایت تمامی مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون منجر به محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

۳- داوطلبان شرکت کننده در آزمون لازم است حداقل نیم ساعت یا یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند.

۴- آزمون روز جمعه، ۱۴ شهریور  ۹۹ در دو نوبت برگزار می‌شود. نوبت اول راس ساعت ۸:۲۰ شروع و ساعت ۱۰ پایان می‌یابد و آزمون نوبت دوم راس ساعت ۱۱:۲۰ شروع و در ساعت ۱۳ پایان خواهد پذیرفت.

۵- داوطلبان می‌توانند از سایت، کارت خود را پرینت بگیرند و در صورتی که موفق به گرفتن پرینت نشدند در روز آزمون با ارائه کارت ملی کارت ورود به جلسه دریافت خواهند کرد.

۶- فهرست نوبت دهی شرکت کنندگان در نوبت اول و نوبت دوم آزمون روز جمعه، ۱۴ شهریور از طریق سایت مرکز آزمون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس مرکز آزمون‌های دانشکده زبان خارجی دانشگاه تهران یادآوری کرد:  آزمون جدید برای متقاضیان جدید شرکت در آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران در روز جمعه، ۲۱ شهریوربرگزار خواهد شد که جزئیات و بازه ثبت نام آن قبلا از طریق سایت مرکز اعلام شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.