افزایش تعداد بیماران بستری و مبتلا به ویروس کرونا/ تزریق واکسن آنفولانزای فصلی

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: هم اکنون ۶۵ بیمار بستری و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان وجود دارد.

دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با بیان اینکه متاسفانه هم تعداد بیماران بستری و هم سرپایی افزایش یافته است گفت: این آمار می تواند زنگ خطر یا موج دوم بیماری باشد به همین دلیل شهروندان باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و بدون استفاده از ماسک از منزل خارج نشوند .

او ادامه داد: هم اکنون ۶۵بیمار بستری و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان وجود دارد که این آمار نسبت به روزهای گذشته کمی بیشتر شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: اگر شهروندان تمامی دستورالعمل ها که همان استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها است رارعایت کنند قطعا وارد موج دوم بیماری نخواهیم شد.

لزوم تزریق واکسن آنفولانزا

دکتر سلمان زاده تصریح کرد: شهروندان به ویژه افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند حتما نسبت به تزریق واکسن آنفولانزای فصلی اقدام کنند چرا که خطرات این بیماری کمتر از ویروس کرونا نیست.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل سه شهرستان جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.