وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور بیش از ۳۵ دقیقه در یک محل خطر ابتلا به کرونا را بالا می‌برد، بنابراین کلاس‌ها بیش از این زمان طول نمی‌کشد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در پایان دومین روز از سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش‌وپرورش کشور و در مراسم اختتامیه این اجلاس که به‌صورت ویدئو کنفرانس و با شعار فناوری‌های نوین، استمرار یادگیری و تربیت تمام ساحتی در ساختمان شهید رجایی و حضور مجازی روسا و مدیران آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم این اجلاس را به نحو احسن برگزار کنیم.

او افزود: توفیق بزرگی بودکه این اجلاس مزین به کلام نورانی مقام معظم رهبری شد لذا همه‌ی ما وظیفه داریم در تحقق مطالبات ایشان تلاش حداکثری داشته باشیم.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: همانطور که در فرمایشات مقام معظم رهبری هم به آن اشاره شد، مسئولیت مهم ما اجرای سند تحول بنیادین است لذا این یک سوال جدی است که ما در اجرای سند تحول کجای کار هستیم؟

او ادامه داد: گاهی در فرایند کار‌ها به مشکلاتی برمی‌خوریم و باید برای حل آن‌ها اهتمام و تدبیر کنیم تا مسئله حل شود و زمانی هم هدفی داریم و مصمم هستیم که به آن هدف برسیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در وجه اول هر نوع مسئله، هدف است و در وجه دوم در جایی که هدف می‌خواهد تحقق پیدا کند و باید آن هدف محقق شود، اگر ما بخواهیم کار کنیم و نسبتی با هدف نداشته باشیم، نمی‌توانیم بگوییم که ما در یک راستا کار مهمی انجام داده‌ایم، به ویژه اگر مسئله‌ای داشته باشیم که حل نشده باشد.

وی تصریح کرد: معتقدم در کشور کاری مهمتر از تربیت انسان‌ها برای نسل آینده نیست؛ بنابراین ما مسئول هستیم تا تحول در ۵ هدف سند تحول را به وجود بیاوریم.

ضرورت بررسی اساسی و بنیادی مشکلات به جای اجرای راه حل‌های مقطعی

وزیر آموزش و پرورش بر برنامه ریزی، کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در سند تحول تاکید و عنوان کرد: مسائل را می‌توان به صورت مقطعی حل کرد و یا دلایل آن را بررسی و به حل آن اقدام کرد، اما راه حل دیگر، بررسی بنیادین و اساسی مشکلات است و باید پرسید نگاه ما به حل مسائل چگونه است؟

او با اشاره به اینکه یکی از مسائل آموزش و پرورش مسئله نیروی انسانی است، اظهار کرد: حل مقطعی این مسئله همواره باعث شده است تا مشکلات این حوزه به طور کامل و بنیادین برطرف نشود.

حاجی میرزایی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ایشان در این سخنان بر حل مسائل به طور اساسی و بنیادین تاکید نمودند.

نقش تحول آفرینی آموزش و پرورش در جامعه را افزایش دهیم

او ادامه داد: کسانی که درگیر توسعه کشور هستند مانند سازمان برنامه و بودجه باید در بحث‌های توسعه‌ای خود روی آموزش و پرورش حساب باز کنند، ما باید نقش تحول آفرینی در جامعه داشته باشیم و هیچ‌کاری بدون آموزش و پرورش در کشور برنامه ریزی نشود.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه آموزش و پرورش باید جزئی از کارکرد سیستمی کشور و برنامه‌های اساسی کشور باشد، اظهار کرد: باید در مجموعه برنامه‌های توسعه‌ای و تحولی کشور، جایگاه خود را مشخص کنیم و بدانیم از نظر برنامه ریزان در چه جایگاهی هستیم.

او  ادامه داد: لحظه‌های رونمایی از برنامه‌ها باید اتفاقات واقعی را رقم بزند و نتایج واقعی و ملموس داشته باشد.

وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: مدیران استان‌ها و مناطق برای حل مشکلات‌شان راه حل و برنامه داشته باشند و حل مسائل و مشکلات خود را به بالا دست ارجاع ندهند هرچند که این گفته رافع مسئولیت‌های ستاد در رسیدگی و حل مشکلات نیست.

حاجی میرزایی با بیان این که همه ما در برابر فرمایشات مقام معظم رهبری مسئول هستیم؛ اظهار کرد: همه ما باید به دنبال راه حل باشیم و دراین زمینه قادر خواهیم بود تا شبکه بزرگی از راه حل‌ها را ارائه دهیم و راه حل‌های بهینه حل مسائل را بیابیم و این موضوع باید به صورت پیمانی میان ما و شما که در این اجلاس حضور دارید، باشد.

نباید آموزش فرزندان وآینده سازان مملکت متوقف شود

حاجی میرزایی با بیان اینکه نمی‌توان و نباید آموزش فرزندان و آینده سازان مملکت را متوقف کنیم، خاطرنشان کرد: به طور دائمی باید شرایط را رصد کنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم بهترین کار را با کیفیت مناسب ارائه دهیم و مهم این است که هیچ دانش آموزی از چتر آموزشی ما جدا نیفتد.

وی با اشاره به ۱۰ اصلی که برای مدیران کل آموزش و پرورش بیان کرده بود، گفت: باید پوشش حداکثری، ارتباط حداکثری و انعطاف حداکثری با حفظ اصول نظارت حداکثری، هوشیاری حداکثری، پاسخگویی حداکثری، هماهنگی حداکثری، مشارکت حداکثری و زمان حداکثری داشته باشیم.

مدارس با بهداشت محله هماهنگ باشند

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هر مدرسه‌ای می‌تواند با بهداشت محل هماهنگ باشد چنانکه وزارت بهداشت بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله و تهویه بسیار تاکید داشتند باید این دستورالعمل‌ها در مدرسه رعایت شود.

وی ادامه داد: حضور بیش از ۳۵ دقیقه در یک محل خطر ابتلا را بالا می‌برد بنابراین کلاس‌ها بیشتر از ۳۵ دقیقه طول نمی کشد.

از توجه مقام معظم رهبری نسبت به آموزش وپرورش انرژی می‌گیریم

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری خاطرنشان کرد: نیازمند مشارکت دانش آموزان و معلمان با وزارت بهداشت هستیم؛ لذا این روز‌ها نیاز داریم وقت بیشتری بگذاریم تا مطمئن شویم کار به درستی انجام می‌شود.

عضو کابینه تدبیر و امید ضمن سپاسگزاری از تمامی دست اندرکاران اجلاس گفت: هیچ حرفی بهتر از وصف مقام معظم رهبری نیست و ایشان به پیچیدگی کار ما توجه دارند. این مهم‌ترین سرمایه ماست که از آن انرژی میگیریم. اگر مجموعه‌ی آموزش و پرورش خوب کار کند خوب دیده می‌شود و در نهایت خدا کار‌های ما را می‌بیند.

وی اضافه کرد: باید کاری بکنیم که شرمنده‌ی خداوند نشویم. امیدوارم فردای متفاوت و پرکاری را آغاز کنیم و سازمان‌دهی‌های لازم انجام شود تا روز شنبه کلاس‌ها شروع به فعالیت کنند.

حاجی میرزایی تاکید کرد: باید نگرانی خانواده‌ها را نیز در این خصوص برطرف کنیم. همچنین اگر وزارت بهداشت و ستادملی مقابله با کرونا اعلام کرد که منطقه‌ای به بحران و وضعیت قرمز رسید تمام فعالیت‌ها را تعطیل می‌کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یازدهم تجربی مدرسه نمونه دولتیییی خوابگاهی
۱۵:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
Yjcمیشه لطفا وضعیت ما شبانه روزیا رو پیگیری کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
کجاست اون کارشناسی که میگه ماتو سی سال آینده یه کشور پیر میشیم ! میخوام بهش بگم حرفت رو با طلا باید نوشت ! چون ما داریم یه نسل کشی انجام میدیم و چه بسا بعد از بازگشایی مدارس خدایی ناکرده تعداد زیادی از دانش آموزان که آیندگان مملکتمون هستن رو از دست میدیم ! دولت بی کفایت استعفا استعفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
یکیش میگه ۳۵ دقیقه یکی دیگه میگه امسال زنگ تفریح نداریم معلومه چی می گید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
باید کرونا بگیریم تا دست برداری واقعا فکر میکنید و حرف میزنید ما رو‌ کلا مسخره کردین یه روز رنگ بندی میکنین فرداش میگید زوج فرد بعد میگید همه باید برن بسه دیگه هرچی میکشیم از دست شماست
Ukraine
یازدهم تجربی مدرسه نمونه دولتیییی خوابگاهی
۱۸:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
Yjcتو را خدا پیگیری کن وضعیت شبانه روزیا رو صد تا مشکل داریم اینم اومد روش
Ukraine
یازدهم تجربی مدرسه نمونه دولتیییی خوابگاهی
۱۸:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
Yjcتو را خدا پیگیری کن وضعیت شبانه روزیا رو صد تا مشکل داریم اینم اومد روش
Germany
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
جناب وزیر آیا فکری به حاله حمل و نقل بچه ها کردید بهتره قبلش یه سر به اتوبوس ها بزنید بعدا رای صادر کنید اونی که هزینه گرفتن سرویس نداره باید چیکار کنه
Germany
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
جناب وزیر آیا فکری به حاله حمل و نقل بچه ها کردید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
بابا بسه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
یازدهم تجربی مدرسه نمونه دولتیییی خوابگاهی
۲۳:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
یه فکر برا دانش آموزان خوابگاهی بکن که تو این معرکه دولت روحانی جایی ندارن برن مدرسه ۷۰کیلومتر رفت و آمد و روزی ۳۰تومن کرایه،خونه هم ماهی کم کمش ۴۰۰ ،۵۰۰ تومن باید اجاره داد اونم اگه پیدا بشه
اول که روستامون نت ضعیف بود مودم خریدیم۷۰۰تومن حالا میگین حضوری باشه
بخدا نمیبخشمتون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
تمام کارهای این دولت ندانم کاریه از تورم و بیکاری و حالا هم میخواند مدرسه هارا حضوری کنند اخه وزیر بیکفایت من بچه کلاس اول را چطوری اموزش بدم دایما ماسک تو مدرسه بزنه دستشویی نره به کسی نزدیک نشه خوراکی نخوره تو سرویس این کار و ان کار را نکنه و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
پس تکلیف منی که از روستا باید به شهر بیایم و برگردم چی میشه؟ اگه اتفاقی بیفته تو جواب میدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ح
۲۲:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
این تصمیم هم به تجارب ناموفقان افزوده کنید بچه ها هم هزینه اش را می پردازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر چی میگی کلاس حضوری؟
بپه ها مردم و خود مردم رو دارید در معرض خطر میزارید که چی؟
شما تعهد میدی که بچه ها و اولیاء همه ماسک مناسب بطن به دستگیره و درب ها و میز و مداد و دفتر و ... همدیگه دست نزنند و بازی نکنند...
این ها همه را های انتقال کروناست...
اگه خود دانش آموز مبتلا و درگیر نشه حتماً اعضاء خانواده رو درگیر میکنه...
برای کنکور که نیم ساعت قبلش داوطلبان همدیگر رو میدیدن و بعدش فاصله داشتن همه داشتن سینه چاک میکردن حالا رسید به مدرسه میگید کلاس برگزار بشه...
لااقل یه نگاه به فیلم و عکس و .. سالهای قبل از سرویس مدارس بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
تو خودت حاضری با استرس بچه هات یا نوه هات بفرستی مدرسه نشتی انجا نسخه می دی کرونا اگر دروغ بگید تا ما هم بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ارین
۱۱:۴۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اگه درمان کرونا رایگان بشه و مدرسه ها هر روز یه طور کامل ضد عفونی بشن من میام.تو خودت مجازی جلسه گذاشتی.یه هفته پیش گفتید هیئت در فضای بسته ممنوع.مدرسه فضای بازه؟
Germany
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
جالبه وزیر از ترس کرونا جلسه اش ویدئو کنفرانسه و اونقت به دانش اموزان معصوم میگه حضوری برید کلاس متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
مدارس بچه اند
ولی رشته ریاضی دانشگاه رو باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خخخخخخخ ۳۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سوالی داشتم از کاربران
آیا شنبه مدرسه میری ‌؟
اگه میری +آبی
نمیری + قرمز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اصلا حالش خوبه این وزیر بی تدبیر هر روز یه حرفی میزنه یه روز میگه بازه یه روز میگه نیمه بازه یه روز میگه بسته است
Iran (Islamic Republic of)
amirhosein
۱۰:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
ای کاش فیلم نحوه ورود دانش آموزان چینی به مدرسه رو وزیر آموزش و پرورش خودمون ببینه که دستور داده از 15 شهریور همه مدارس باید حضوری باشند. بد نیست آمار مبتلایان و فوتی های خودمون رو با بقیه کشورها مقایسه کنیم، بعد تصمیم بگیرن که مثل سایر کشورها مدارس رو بازگشایی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
چراراجع به تفاوت مدارس ابتداعی و... حرف نمیزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سزاوار نيست بچه ها با ندانم كاري پر پر بشن بابا يكسال اين مدارسو تعطيل كنيد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
موج بعدی کرونا را آغاز خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که.مگه میشه؟؟؟کلا تعطیل کنید راحت ترید که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
محسن اراک
۱۰:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
به نظر من در مدارس دولتی فاجعه رخ خواهد داد به دلیل اینکه کل سرانه دانش آموز هزار تومان هست چگونه با هزار تومان پروتکل اجرا کرد بچه ها مگه به پروتکل گوش میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
من مخالف تشکیل کلاسهای آموزش هستم و حاضر به فرستادن بچه هام به مدرسه نیستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
یعنی تا 35 دقیقه کنار فرد مبتلا بشینیم کرونا نمیگیریم؟؟؟ اگه بشه 36 دقیقه چی؟؟
سوی جدید کرونا هست؟؟ یا به بهانه شهریه بچه ها و مردم رو بیچاره کردن؟؟
یا گرونی هست کرونا بهانس؟؟؟ بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
باسلام لطفا و خواهشا انلاین کنید اگر دانش اموزی در مدرسه کرونا بگیرد و نفهمد به خانواده خود هم انتقال میدهد و این باعث میشه افزایش تعداد کرونائیان و فوت شدگان بشه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سورج
۰۷:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
كنترل دانش اموز ابتدائي ،با پرتكل بهداشتي غير ممكن است و دانش اموزان بهترين انتقال دهنده ويروس خواهند بود ، با ٣٥دقيقه در مدرسه ماندن راه ويروس را نميبندد ، تصور كنيد فقط يك دانش اموز ناقل اين ويروس باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بعد آقای وریر دستور داده اند به ویروس کرونا که در مدت اون ۳۵ دقیقه وارد مدرسه نشه ؟
چه کسی مسئول جون بچه های مردمه ؟ در این صورت بچه ایی مبتلا شد از چه کسی باید شکایت کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اگر قراره دانش اموز حضوری بره پس دیگه شاد نصب نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر لطفا یکم سکوت کن بذار ببینیم دکتر نمکی چی میگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
یعنی ویروس دقیقه سی و ششم فعال میشه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
کی گفته حضور بیشتر از ۳۵ دقیقه خطر ابتلا رو بالا میبره؟حتی ۵ دقیقه در جای آلوده باعث بیماری میشه وزیرجان ...اول دوماه خودتون بشینین سر کلاس اگه چیزیتون نشد چشم ،ما بچه های طفل معصوم رو میفرستیم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
کسی بجه اش رو مدرسه نمیفزسته مردم خودشدن عقل دارن
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۰۲:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خدا بخیر کنه با این تدبیرو امید تو خالی
United States of America
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
مگه قرارنبود شهرهایی که قرمز بودند آموزشش مجازی باشه
این چه مسخره بازی هست که راه انداختید
بچه های مردم مگه موش آزمایشگاهی هستند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۲:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اگر وزیر آموزش و پرورش جرات داشت خودش در جلسه شرکت میکرد نه از طریق ویدیو کنفرانس !!! آیا فرزندان وزرا و نمایندگان و مسولین هم در مدارس عادی (بدون هیچ گونه امکانات) درس می خونند. ما فرزندانمان و جگر گوشه هایمان را به مدرسه نخواهیم فرستاد. من یک معلم هستم و از اوضاع مدرسه کاملا آگاهم هیچ گونه امکانات بهداشتی در مدارس وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بخاطر پول مدارسو میخوان باز کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۵۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اقای حاجی میرزایی آیا در این چند سال اطلاع دارید بیشنر مدارس دولتی مایع دستشویی هم ندارند ؟ آیا اصلا از وضعیت و امکانات مدارس خبر دارید یا پشت میزتان نشستید و از راه دور نظارت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اکثر مدارس کشور فاقد حداقل مواد بهداشتی مانند مایع دستشویی هستند چطور می خواهید نگرانی والدین را برطرف کنید در ضمن حرف زدن و شعار دادن آسان است
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۱:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر شما ابتدا تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید بعدا از خانواده ها بخواهید با شما همکاری کند اینطور نمیشه که هر روز یک حرف بزنید و فردا چیز دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا دانشگاه ها باید مجازی برگزار شوند اما مدارس حضوری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا دانشگاه ها باید مجازی برگزار شوند اما مدارس حضوری ؟
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۰۱:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
به فکر معیشت معلم باش تا استیضاح نشوی
معلم حقوق کافی ، خانه ، خدمات رفاهی ،کارانه و برقراری حق جذب نیاز دارد.
استیضاح در راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اگر دانش آموزی در مدرسه مبتلا به کرونا شود و خانواده اش را مبتلا کند و یا زبانم لال جانش را از دست بدهد شما جوابگو خانواده اش هستید و آیا شرمنده خدا می شوید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام هنوز معلمین ابلاغ جدید نگرفته اند. به خصوص در هنرستانهای تهران وضع ابلاغها فاجعه بار است. به همین دلیل سنادآنهاکارنمی کند و نمی توانند از امکانات شاد به طورکامل استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
توبگو ۳۰ ثانیه ما نمیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
35 دقیقه طول میکشه حاضر و غایب کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
واقعا میفهمه چی میگه؟ با کرونا هماهنگ شده که 35 دقیقه به بالا انتقال پیدا کنه؟! بعد زنگ های تفریح قرار دقیقا چه اتفاقی بیافته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
فکری به حال دانشجوها و خوابگاها بکنید تو رو امام حسین ما داریم دق میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ا س
۰۰:۴۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
ما از جون فرزندانمان سیر نشدیم در منزل از کانال شاد ادامه تحصیل میدهد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اموزش غیر حضوری بشه،وسلام
Germany
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام اقای وزیر مدرسه ای که ۲۰۰تادانش اموزدارد وفضای خارج کلاس فضای مناسب ندارد جان دانش اموزان خانواده رابه خطر نندازید عجله دربازگشای مدرسه فاجعه بارخواهد بود لطفا درخصوص حضوری بودن تجدید نظر کنید
آخرین اخبار