"فالکائو" هم تیمی طارمی می‌شود

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه مورد توجه تیم فوتبال پورتو قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "رادامل فالکائو" ستاره کلمبیایی تیم گالاتاسرای ترکیه که سابقه بازی در پورتو پرتغال را در کارنامه دارد، در آستانه بازگشت به این تیم است.

تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه برای آن که بتواند هزینه‌های خود را برای فصل آینده کاهش دهد تصمیم دارد بازیکنان گران قیمت خود را به فروش برساند، یکی از این بازیکنان رادامل فالکائو، بازیکن ملی پوش کلمبیایی است.

رادامل فالکائو که سالانه در گالاتاسرای ۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد، یک مشتری جدی دارد.

مشتری این بازیکن کلمبیایی پورتو است که به تازگی مهدی طارمی را از ریوآوه به خدمت گرفته است. حالا این تیم تصمیم دارد فالکائو را به عنوان پشتیبانی برای طارمی به جمع بازیکنان خود اضافه کند.

این تیم پرتغالی، فالکائو را که هنوز ۲ سال دیگر با گالاتاسرای قرارداد دارد، به عنوان بازیکن قرضی می‌خواهد. در این باره "فاتح تریم"، سرمربی گالاتاسرای باید نظر بدهد، پس از  فاتح تریم، باشگاه نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

با وجود تلاش‌های گالاتاسرای فالکائو حاضر نشده است بابت دستمزد خود به این تیم تخفیف بدهد و بر اساس بند مندرج در قرارداد این بازیکن اگر این تیم ترکیه‌ای به مدت ۲ ماه در پرداخت دستمزد تاخیر داشته باشد، این ستاره ۳۴ ساله می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند.

این بازیکن کلمبیایی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ برای پورتو بازی می‌کرد و در ۵۱ بازی ۴۱ گل برای این تیم به ثمر رساند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار