درخواست فوری رئیس مجمع سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا:

جلوی بازگشایی مدارس در کلیه مناطق و مقاطع را بگیرید

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست از بازگشایی حضوری مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای نسبت به اقدام آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس و حضور فیزیکی دانش آموزان واکنش نشان داد و از ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست کرد تا مانع این کار شود؛ 

متن این نامه به شرح زیر است؛ 

«وزیر آموزش و پرورش طی بیاناتی در جلسات متعدد با مدیران مربوطه، اظهار کرده‌اند که مدارس باید از شنبه ۱۵ شهریور، به طور حضوری بازگشایی شوند. این «دستور» جناب وزیر، با شرایط حاکم بر همه گیری ویروس کرونا و وضعیت «قرمز» بسیاری از مناطق کشور، همخوانی ندارد. به خطر انداختن جان میلیون‌ها دانش آموز و آموزگار و خانواده‌های ایشان، و دخالت در کارشناسی تخصصی نحوه مقابله و مبارزه با بیماری از سوی مسؤلان غیرمرتبط با امور بهداشتی، می‌تواند در کمترین فاصله زمانی به یک فاجعه انسانی تبدیل شود؛ بنابراین از مسؤلان ستاد ملی مبارزه با کرونا، جدا تقاضا می‌کنیم ضمن اعمال قاطعیت در اجرای فرامین بهداشتی و شیوه‌نامه‌های ملی مبارزه با کرونا، از احتمال بازگشایی حضوری مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در کلیه استان‌ها و مناطق کشور، اکیدا جلوگیری کنند.

عباس آقازاده 

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
مگه الان که مدارس باز نیست ،دانش اموزان تو کوچه و خیابان و جاهای عمومی نیستند و نمیروند؟!!!!!!!یعنی همشون تو خانه هایشان نشستند!!
آخرین اخبار