خودرو‌های گازسوز غیراستاندارد در سیستان و بلوچستان متوقف می‌شوند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت : خودرو‌های گازسوز غیراستاندارد در استان متوقف و با کارگاه‌های غیرمجاز نصب کننده سیستم‌های غیر استاندارد گازسوز خودرو‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خطرات ناشی از استفاده غیرمجاز و غیراستاندارد از گازمایع در خودرو‌ها گفت: خودرو‌های گازسوز غیراستاندارد در استان متوقف و با کارگاه‌های غیرمجاز نصب کننده سیستم‌های غیر استاندارد گازسوز خودرو‌ها برخورد می‌شود.

او  در بازدید از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با قدردانی از اقدامات انجام شده در زمینه تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم و اجرای برخی طرح‌ها از سوی این شرکت اظهار داشت: اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گازمایع، تجهیز گلوگاه‌های استان به سامانه کنترل محموله‌های سوخت و جلوگیری از سوختگیری ۷۰۰ هزار کارت سوخت غیرمجاز با اجرای طرح کدینگ از جمله اقدامات انجام شده و قابل تقدیر در سیستان و بلوچستان است.

او با اشاره به افزایش مصرف گازمایع در استان گفت: با وجود اجرای طرح گازرسانی و واگذاری انشعاب گاز متاسفانه مصرف گازمایع کاهش نداشته و این امر ناشی از مصارف غیرمتعارف این فرآورده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از استاندار در حمایت‌های انجام شده از طرح‌های اجرایی شرکت بیان کرد: با همکاری‌های صورت گرفته، طرح توزیع الکترونیکی گازمایع با موفقیت در حال انجام است و گازمایع مورد نیاز مردم از طریق شرکت‌های توزیع کننده با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار، درب منازل توریع می‌شود.

محسن وزارتی مردم سیستان و بلوچستان را مستحق خدمت بیشتر دانست و گفت: خدمات باید به بهترین نحو به مردم ارائه شود تا به راحتی سوخت مورد نیازشان را درب منازل دریافت کنند.

او  همچنین با توجه به فعالیت مضاعف کارگروه تنظیم بازار در ساماندهی عرضه گازمایع، از معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان و همراهی کارگروه نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار