مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور:

هنوز نهاد متولی برای اداره مهد‌های کودک مشخص نشده است

بابایی درباره واگذاری امور مهدهای کودک به آموزش و پرورش، توضیحاتی داد.

سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گمانه زنی‌های صورت گرفته نسبت به صحبت‌های شب گذشته وزیر آموزش و پرورش درخصوص واگذاری مدیریت مهد‌های کودک به این وزارتخانه، اظهار کرد: هنوز اتفاقی رخ نداده و قانون جدیدی از سوی نهاد‌های قانونگذار مبنی بر واگذاری اداره مهد‌های کودک به آموزش و پرورش ابلاغ نشده است.

وی با اشاره به اینکه در پی انتشار اخباری مبنی بر تغییر در نحوه اداره مهد‌های کودک اعلام می‌شود که کمیته‌ای ویژه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است، افزود: تا زمان حصول نتیجه و اصلاح مصوبات قانونی ملاک اجرا مصوبات قبلی است، این شورا با هماهنگی و همراهی سازمان بهزیستی در پی بررسی سریع این مسأله است.

بابایی گفت: صحبت شب گذشته وزیر آموزش و پرورش متناظر با مصوبه اردیبهشت ماه هیأت وزیران و تقسیم نقش بین بهزیستی و این وزارتخانه بود که بنا بود بحث آموزش و پرورش در مهد‌ها بر اساس شاخصه‌های آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش انجام شود.

مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه کار کارشناسی بین دو دستگاه با راهبری شورای عالی در دست اقدام عاجل است، خاطرنشان کرد: همان طور که رئیس سازمان بهزیستی اعلام کرد، بهزیستی حاضر است در صورت نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقش مدیریتی خود را واگذار کند یا تمام نقش‌های دیگر را تحویل بگیرد، تا یکپارچگی مسئولیتی جهت ارتقای حوزه مهد‌های کودک صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
لعنت بر کسانی که سند 2030 را اجرا میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
چرا این قدر موازی کاری در کشور ما زیاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه مسئولین ما توی کشور زندگی نمیکنند ؟ یا اینکه مدیران در سر جای خود نیستند .
بهزیستی کارش مشخصه حمایت از معلولین ومعتادین وخانواده های بد سرپرست ویا بی سرپرست ! تا حالا هم این کانون مهدها بودن که به حمایت وکمک مهدها آمده بودن نه بهزیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
افراد مسئول در امور مهدکودک ها هم بیشتر افراد بی صلاحیت و بی کیفیت میباشند و بیشتر بایک مدرک تحصیلی بر سر کارند و هیچ اصالت خانوادگی برای تصدی این شغل حساس را ندارند
Germany
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
متولی آن آموزش و پرورش است از اول هم همین بوده
آخرین اخبار