ثبت نام مسابقه «ره نشان» برای دانشجویان علاقمند به کار در شرکت‌های بزرگ آغار شد

ثبت نام مسابقه «ره نشان» از ۱۴ شهریور برای دانشجویان آغاز شد و تا ۲۵شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دوره مسابقه «ره نشان» در راستای ترغیب دانشجویان برای رفع نیاز شرکت‌های صنعتی با دانش بومی، مهر ماه برگزار می‌شود و تا دی نیز ادامه خواهد داشت.

این مسابقه که در پنج محور توسط موسسه هدایت تخصصی رضوان شریف (از کارگزاران بنیاد ملی نخبگان) برگزار می‌شود در راستای حل مسائل ۴۰ شرکت بزرگ صنعتی است که دانشجویان در صدد رفع آن برآیند.

ره نشان با شعار «خودتو دست کم نگیر؛ دست به کار شو» در محور‌های «آب و محیط زیست»، «هوشمندسازی»، «حمل و نقل»، «انرژی»، «زیست فناوری» برگزار می‌شود و دانشجویان تا ۲۵شهریور فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ برترین تیم‌ها از مزایای دو طرح شهید احمدی روشن و شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند خواهند شد. برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی، راهبری تخصصی شرکت ها، تیم سازی، بهره مندی از امتیاز نخبگی بنیاد ملی نخبگان، اعطای جایزه نقدی به برگزیدگان از مزایای شرکت در این مسابقه به شمار می‌رود.

ثبت نام در این مسابقه از روز جمعه چهاردهم شهریور و تا آغاز شده ۲۵شهریور ادامه خواهد داشت. دانشجویانی که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند می‌توانند از طریق سایت rahneshan.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار