لطفی:

اهانت شرارت آمیز به قرآن و پیامبر توهین به همۀ ادیان آسمانی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اهانت شرارت آمیز به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همۀ ادیان آسمانی است.

اهانت شرارت آمیز به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همۀ ادیان آسمانی استبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ایامی که ویروس منحوس کرونا جهان را درگیر خود کرده، ویروس مستکبرین جهانی با استفاده از ابزار رسانه‌ای و امپراطوری خبری خود و عوامل خودفروخته، حوادث دردناک و شرارت‌آمیزی از جمله اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید و سوزاندن مصحف شریف الهی و توهین آشکار به پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله وسلم) و بهترین مخلوق خداوند، جنایتی بزرگ و غیرقابل‌گذشت را رقم زده اند.

در پی این اهانت، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با محکوم کردن این رفتار سخیف، گفت: این حرکت رذیلانه گرچه به ظاهر توسط رسانه‌ای فرانسوی و توسط جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شد، اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که نشان از اسلام هراسی و در یک زنجیره پلید در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند و از این احمقانه تر، رفتار ابلهانۀ رئیس جمهوری فرانسه بوده که به بهانۀ دفاع از آزادی بیان و عقیده، آن را تأیید کرده است.

لطفی در ادامه افزود: سیاست کینه توزانه و خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، به یقین با طراحی عوامل خودفروخته رسانه‌ای و در اندیشکده‌ها و سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایتکار که در لباس روشنفکری یا رسانه‌ای و با اسم برخورداری از آزادی بیان در دنیای دروغین و متمدن غربی، جولان می‌دهند، به اجرا گذارده می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به حرمت ماه محرم گفت: امت اسلامی در سراسر جهان و به‌ویژه مردم مسلمان و حسینی ایران اسلامی در این ماه عزای سالار شهیدان، همان مسیر سرور و سالار شهیدان کربلا را پیروی کرده که «هیهات مناالذله» و قطعاً در مقابل اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی منفعل عمل نخواهند کرد و با ارادۀ بیشتری به تعمیق و ترویج معارف قرآنی خواهیم پرداخت و با استعانت از باریتعالی، نور پر فروغ قرآن و شکوه و عظمت این مصحف شریف که سرشار از معارف الهی و انسانی است، با جان و نفوس مسلمین گره خورده و هرگزخاموش نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول ادامه داد: انتظار می‌رودنهاد‌های بین‌المللی اسلامی و اندیشمندان جهان اسلام، خط خبیث اسلام‌ستیزی را بیش از گذشته بشناسند و ریشه‌های این شجرۀ ملعونه را قطع کنند. اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و قرآن کریم با بهانه آزادی عقیده در حقیقت ذبح آزادی و مثله مثله کردن جنایت‌آمیز عقیده است.

نصرت الله لطفی در پایان افزود: بی شک مجاهده مدبرانه، ایستادگی در مقابل مستکبرین و محکومیت شدید این عمل خبیثانه و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و پیامبر اعظم و رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) توسط شیطان صفتان عالم را محکوم کرده و عمل به تکالیف عقلی و شرعی در سایه صبر مومنانه، دعا و کوشش برای عظمت بیشتر اسلام عزیز را آرزومندیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
به نام خدا ؛ عمل خبیثانه هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و پیامبر اعظم و رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) توسط شیطان صفتان عالم را محکوم می کنم و اعلام می دارم که تقارن و همزمانی این طرح رذیلانه با علنی شدن رابطه گاوهای شیرده منطقه خاورمیانه با رژیم صهیونیستی به دستور ترامپ دیوانه ارتباط مستقیم دارد و در راستای دور کردن توجه جهانیان خصوصا مسلمانان به موضوع این غلط بزرگ اماراتی ها و ... می باشد. خداوندا اگه آل نهیان و آل سعود و آل خلیفه قابل هدایتند هدایت و در غیر اینصورت ایشان را با آل صهیونیسم و آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیص معدوم و نابود بفرما ؛ آمین یا رب العالمین.
آخرین اخبار