۱۵ طرح سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل در حال اجراست

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۵ طرح گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۴۹۰ میلیارد ریال در استان در دست اجرا است.

۱۵ طرح سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل در حال اجراستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد کیسان، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سال ۹۸ تعداد ۱۰ مورد پروانه بهره‌برداری در بخش گردشگری در سطح استان صادر شده که حجم سرمایه‌گذاری آن بیش از ۳۹۰ میلیارد ریال بوده است.

او افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز نیز پنج طرح در این بخش بهره‌برداری شده که حجم سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است و بهره‌برداری از آن‌ها زمینه برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان را فراهم آورده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ طرح گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۴۹۰ میلیارد ریال در این حوزه در دست اجرا بوده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال زمینه برای افتتاح آن‌ها فراهم شود.

کیسان گفت: با افتتاح و راه‌اندازی این طرح‌های سرمایه‌گذاری و افزایش زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان شاهد ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید در منطقه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.