ورود کروکدیل غول پیکر به منطقه مسکونی در هند

ورود یک کروکدیل غول پیکر به منطقه ای در هند موجب وحشت ساکنان محلی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بارش‌های موسمی در هند همیشه با هجوم خزندگان خطرناک به مناطق روستایی همراه است. در حالی که طی هفته‌های گذشته هجوم مار‌های شاه کبرا به مناطق روستایی این کشور خبرساز شده به تازگی نیز ورود یک کروکدیل به یک منطقه روستایی هند خبرساز شده است.


بیشتر بخوانید


این کروکدیل غول پیکر که روز جمعه وارد منطقه «مانجالپور» در ایالت گجرات هند شده بود توسط ماموران مرکز حیات وحش محلی نجات پیدا کرد. این کروکدیل ۸ فوتی (۲.۴ متری) موجب وحشت ساکنان محلی شده بود.

ورود کروکدیل غول پیکر به منطقه مسکونی در هند

«آکشای»، یکی از ساکنان محلی در گفتگو با ANI در این باره گفت: «هر سال در هنگام بارش باران‌های موسمی کروکدیل‌ها در این منطقه دیده شده و حتی وارد خانه‌ها می‌شوند.»

در تصاویری که توسط خبرگزاری ANI هند منتشر شده است ماموران حیات وحش در حال شکار این حیوان هستند. این حیوان پس از شکار توسط ماموران حیات وحش به منطقه‌ای امن منتقل شد.

ورود کروکدیل غول پیکر به منطقه مسکونی در هند

گفتنی است؛ ورود این کروکدیل غول پیکر خطرناک به این منطقه روستایی در هند در حالی خبرساز شد که چندی پیش پیداشدن بقایای یک نوجوان ۱۴ ساله مالزیایی در شکم یک کروکدیل خبرساز شده بود. «ریکی گانیا» در کنار رودخانه در جستجوی صدف بود که ناگهان مورد حمله کروکدیل قرار گرفت.

ورود کروکدیل غول پیکر به منطقه مسکونی در هند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار