لزوم استفاده از ماسک برای کنترل شیوع بیماری کرونا ویروس

مدیر آموزش پرورش اندیکا گفت: می‌توانیم کرونا را با استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی مهار کنیم البته این امر نیازمند کمک و همیاری همه اقشار است.

غضبان حکمت نژاد مدیر آموزش پرورش اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرایط تحصیل امسال با توجه به شیوع کرونا با سال‌های گذشته متفاوت است، می‌توانیم این ویروس منحوس را با استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی مهار کنیم.

 ضمن اشاره به بازگشایی تعداد زیادی از مدارس اندیکا بیان داشت: البته تحقق این موضوع نیازمند کمک و همیاری همه اقشار مختلف شهرستان است و دانش آموزان طبق برنامه تدوین شده مطابق با شرایط کرونا با رعایت همه اصول و البته با نظارت کامل دستگاه‌های متولی بر نحوه اجرای آن سر کلاس درس حاضر شدند.

حکمت نژاد با تاکید بر خود مراقبتی از سوی دانش آموزان در مدرسه افزود: دانش آموزان به توصیه‌ها و آموزش‌های مدیر و معلم توجه و دقت نظر داشته باشند و والدین نیز در زمینه اجرای همه اصول از سوی دانش‌آموز به مدرسه کمک کنند.

 مدیر آموزش پرورش اندیکا ساعات کلاس درس برای مقاطع ابتدایی را ۲۵ دقیقه، راهنمایی ۳۰ دقیقه و متوسطه ۳۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: تدریس در کلاس با درنظر گرفتن قواعد فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و طرح زوج و فرد را نیز به همین دلیل در برنامه داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.