وزیر صهیونیست: حجم مراودات تجاری با امارات سالانه ۴ میلیارد دلار خواهد بود

بنابر گفته وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی داد و ستد‌های تجاری میان امارات و این رژیم در سال به ۴ میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد حجم مراودات تجاری میان ابوظبی و تل‌آویو در سال به ۴ میلیارد دلار برسد.

الی کوهن به شبکه رادیویی «Reshet Betم رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی سه تا ۵ سال حجم تجارت میان اسرائیل و امارات به ۴ میلیارد دلار خواهد رسید. بنا به گفته این وزیر صهیونیست، این رقم مربوط به تجارت سالانه است و خرید و فروش تجهیزات دفاعی و نظامی را نیز در بر می‌گیرد.

امارات و رژیم صهیونیستی به تازگی و با واسطه‌گری رئیس جمهور آمریکا عادی سازی روابط دو جانبه را علنی کردند. پس از این توافق امارات اعلام کرد تحریم‌های اقتصادی علیه تل‌آویو را لغو کرده است و مقامات دو طرف مذاکراتی را به منظور همکاری در امور دفاعی، انرژی، پزشکی، گردشگری، فناوری و سرمایه گذاری مالی آغاز کردند.

امارات به طور علنی و دیگر کشور‌های عربی در خفا در حالی از تجارت با صهیونیست‌ها استقبال می‌کنند که این رژیم در تداوم اقدامات ظالمانه خود علیه ملت فلسطین با حصر نوار غزه برای سیزدهمین سال، مانع رسیدن اقلام بشردوستانه و سوخت به این منطقه حتی در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار