کشف بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس/دستگیری سارقان در نقاط مختلف فارس

مهم‌ترین حوادث ۱۷ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از کشف بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان فارس خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس درباره کشف کالای قاچاق در فارس، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر عوامل انتظامی، طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا را طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان فارس اجرا کردند.

او با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح، ۷۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در سطح محور‌های مواصلاتی استان فارس شناسایی و توقیف شدند، تصریح کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی کالای قاچاق و بدون مدارک قانونی شامل پوشاک، کفش، پارچه، تجهیزات الکترونیکی، لوازم یدکی، لوازم آشپزخانه، برنج، تجهیزات رایانه ای، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۹۲ فقره پرونده تشکیل و در مجموع ۹۱ متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار ملک زاده بیان کرد: مبارزه بی امان و همه جانبه مأموران انتظامی استان فارس با کالای قاچاق به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی با جدیت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

سارق پراید در ممسنی دستگیر شد

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری یک سارق و کشف خودرو پراید مسروقه در عملیات پلیس شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی درباره دستگیری سارق پراید در ممسنی بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد سواری پراید سرقتی در محدوده شهرستان ممسنی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل تردد این خودرو مسروقه را شناسایی و ضمن توقیف آن، سارق را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان شیراز است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بازداشت سارقان با ۱۲ فقره سرقت در سپیدان

فرمانده انتظامی اقلید گفت: ۲ سارق با ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان اقلید دستگیر شد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید درباره بازداشت سارقان در اقلید اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و تجهیزات مخابراتی، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و با ترفند‌های خاص پلیسی موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند، تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

افزایش ۱۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از رشد ۱۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به افزایش کشفیات ۱۵۲ درصدی شهرستان مرودشت در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال اظهار کرد: در همین رابطه ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند در ۵ ماه نخست امسال، ۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف کنند.

او با بیان اینکه مبارزه با عناصر توزیع مواد مخدر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس است، گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف بیش از ۳۱ کیلوگرم تریاک در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره کشف تریاک در لارستان اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، ضمن پوشش حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۳۱ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد ذرباره دستگیری سارق در فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شده و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به ۱۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار