کاهش مراجعه حضوری به مراکز بیمه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توسعه خدمات الکترونیکی، مراجعه حضوری به مراکز بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی استان ۷۵ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عباس نورمحمدی مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار دنا گفت: با توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شدن خدمات، مراجعه حضوری به مراکز بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی ۷۵ درصد کاهش می‌یابد.
 
نورمحمدی افزود: با گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شدن آن‌ها هم اکنون حداقل ۴۰ درصد از مراجعات حضوری بیمه شدگان و کارفرمایان به مراکز بیمه‌ای این سازمان کاسته شده و با گسترش این طرح، تا پایان امسال ۷۵ درصد از مراجعات حضوری برای دریافت خدمات حذف می‌شود.

او بیان کرد: به منظور حفظ سلامت بیمه شدگان، فرایند مراجعه حضوری مبتلایان به کرونا برای دریافت غرامت دستمزد و معرفی به کار یا استعلام وضعیت نیز حذف شده و این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir برای ثبت درخواست و بار گذاری مدارک مستندات پزشکی خود اقدام کنند.

او با اشاره به جمعیت زیر پوشش بیمه‌ای شهرستان دنا گفت: در حال حاضر ۶۳۰۰ بیمه شده اصلی اعم از بازنشسته و افراد شاغل در کارگاه‌های تولیدی، صنفی و خدماتی در این شهرستان، بیمه شده تامین اجتماعی هستند که با احتساب خانواده و افراد تحت تکفل، حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت این شهرستان، زیر پوشش خدمات و حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان قرار دارند.

حمید پناهی فرماندار شهرستان دنا در این دیدار تسریع در ارائه خدمات به مردم را قابل تقدیر دانست و گفت: با الکترونیکی شدن خدمات، پاسخ گویی به مردم در سازمان تامین اجتماعی سرعت گرفته و این اقدامات باعث افزایش رضایت بیمه شدگان و کارفرمایان از این سازمان شده است.
 
پناهی افزود: زمینه سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی به ویژه در بخش احداث مراکز تفریحی و گردشگری فراهم شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.