بستری ۳۶ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ ۲ بیمار کرونایی فوت کردند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بستری ۳۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار کرونای استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۶ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده که از این تعداد ۲۹ نفر در اردبیل، ۳ نفر در مشگین شهر، ۱ نفر در گرمی و ۳ نفر در خلخال بستری و خوشبختانه ۳۱ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده اند.

او افزود: در حال حاضر تعداد ۲۲۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۸ بیمار در بخش‌های ICU تحت مراقبت قرار دارند و متاسفانه ۲ نفر در طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند که به بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: با توجه به وضعیت استان، باید مصوبات ستاد ملی کرونای کشوری مورد توجه قرار گیرد و مدیران مدارس نیز باید شیوه نامه های بهداشتی را در زمان حضور دانش آموزان به دقت رعایت کنند.

حبیب زاده افزود: اگر دانش آموزی علائم تنفسی دارد یا در خانواده، کسی مبتلا هست حتما در خانه بمانند و کسانی که مشکوک به بیماری هستند حتما به پزشک مراجعه نموده و بعد از تایید پزشک به مدرسه بروند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.