در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۱۹ مهر ماه؛ زمان انتخاب هیئت رئیسه جدید انجمن قلم ایران

محسن پرویز رئیس انجمن قلم ایران درباره تاریخ و چگونگی برگزاری انتخابات انجمن قلم ایران توضیح داد.

محسن پرویز رئیس انجمن قلم ایران، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب هیئت مدیره جدید این انجمن گفت: انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن قلم ایران در ۱۹ مهر ماه برگزار می‌شود. هر دو سال یک بار انجمن قلم ایران این انتخابات را برگزار می‌کند و مجمع عمومی انجمن برگزار می‌شود. در اواخر پاییز هیئت مدیره انجمن قلم ایران دبیر جایزه قلم زرین را انتخاب می‌کنند. پس از آنکه دبیر جایزه قلم زرین، داوران این جایزه را به هیئت مدیره معرفی کرد، احکام داوران در زمستان صادر و کار کارشناسی آن‌ها آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: جایزه قلم زرین امسال هم مانند سال‌های قبل برگزار خواهد شد. در سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور شرایط سختی برای تهیه کتاب به منظور داوری در جایزه قلم زرین داشتیم اما این جایزه ادبی تعطیل نشد و انجمن قلم ایران آن را با وجود تمام سختی‌ها برگزار کرد. انجمن قلم ایران بر این باور است که جایزه قلم زرین باید در هر شرایطی هر سال برگزار شود.

رئیس انجمن قلم ایران بیان کرد: کارنامه بیست ساله انجمن قلم ایران به قلم کامران پارسی نژاد به رشته تحریر درآمد و کار نگارش آن تمام شد. این کتاب با عنوان گام دوم شیدایی تا پایان سال در قالب کتاب الکترونیک و کاغذی در انتشارات انجمن قلم ایران منتشر می‌شود. این کتاب را برای استفاده محققان و ثبت در تاریخ در تعداد بسیار معدودی چاپ خواهیم کرد.

پرویز اظهار کرد: پیش از این ۱۵ سال فعالیت انجمن قلم ایران را در کتابی با عنوان «گام اول شیدایی» به قلم محمدرضا سرشار منتشر کردیم. کتاب «گام دوم شیدایی» ادامه همان کتاب است و فعالیت‌های انجمن قلم ایران را تا بیست سالگی انجمن بیان می‌کند. عمده فعالیت‌های دفتر انجمن قلم ایران در این کتاب درج شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.