رئیس دانشگاه پیام نور کردستان:

طرح پشتیبان دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان اجرا می شود

احمدی با تاکید بر هماهنگی، برنامه ریزی منسجم و هدفمند در نیمسال تحصیلی جدید، از اجرای طرح پشتیبان دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در نشست روسای مراکز و واحد‌های تابعه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: اگرچه کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه در نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹، به صورت الکترونیکی و غیرحضوری تشکیل می‌شود، اما باید پاسخگویی مناسب و ارتباط پویا با دانشجویان حفظ شده و در همه مراکز و واحدها، کارکنان و اساتید پاسخگوی کلیه سوالات و مسائل مربوط به دانشجویان بوده و راه‌های ارتباطی دانشجویان با کارکنان مشمول این طرح بزودی اعلام خواهد شد.

او با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی به برگزاری کلاس‌های الکترونیکی تاکید کرد و افزود: لازم است روسای مراکز و واحد‌ها با تدبیر و نظارت لازم، مشکلات احتمالی را مرتفع و در جهت تعامل بهتر اساتید و دانشجویان جهت تولید محتوای علمی مناسب تلاش کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان با تاکید بر ساماندهی منابع انسانی و ضرورت آمادگی دانشگاه در شرایط مختلف بحران خصوصاً مقابله با کرونا، گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها لازم را انجام داده و در هر شرایطی نباید امورات دانشگاهی و خدمات رسانی به مخاطبین، دچار وقفه یا خلل شود.

احمدی بر معرفی پتانسیل‌های دانشگاه پیام نور و تبلیغات مناسب برای جذب دانشجو، برنامه‌ریزی برای برگزاری وبینار‌ها و برنامه‌های فرهنگی به صورت مجازی، اطلاع رسانی مناسب پیرامون زمان و نحوه برگزاری کلاس‌های ترم آینده تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.