واژگونی سواری پراید ۵ مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: واژگونی سواری پراید در شهرستان طبس ۵ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی سواری پراید در محورعشق آباد-تپه طاق شهرستان طبس، بلافاصله نیرو‌های امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پراید واژگون شده که راننده به همراه ۴ نفر از سرنشینان خودرو مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ رضایی با بیان اینکه علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد، تصریح کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کشف بیش از ۱۴۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس خراسان جنوبی

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در عملیات پلیس شهرستان‌های سربیشه و نهبندان از پژو ۲۰۶، ۱۴۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه با همکاری مأموران نهبندان هنگام کنترل محور‌های فرعی این شهرستان به یک پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سرهنگ فرشید تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس متواری شد که بلافاصله ماموران با اجرای طرح مهار خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از آن ۱۴۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده به مقام قضائی معرفی شده است.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و افراد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با اخلاگران نظم و امنیت برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.