هروی: ۴ ورزشکار به اردوی تیم ملی کاراته دعوت می‌شوند/ ۲ مکان را برای برگزاری اردو زیر نظر داریم

سرمربی تیم ملی کاراته درباره نحوه برگزاری اردو‌های ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان درباره برگزاری اردوی احتمالی تیم ملی در روزهای آتی بیان کرد: سلامتی بازیکنان تیم ملی برای ما در اولویت قرار دارد و باید فضایی ایجاد شود که بازیکنان بتوانند کاملا ایمن تمرینات را آغاز کنند. فعلا به همراه فدراسیون کاراته پیگیر هستیم و شرایط را می سنجیم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اواسط مهر ماه اردوها را آغاز کنیم و در آبان ماه به صورت متمرکز و منسجم تر ادامه می دهیم.

هروی در پاسخ به این سوال که چه کسانی به اردو دعوت می شوند بیان کرد: ذبیح الله پورشیب و  سجاد گنج زاده که سهمیه کسب کرده‌اند به همراه امیر مهدی زاده و بهمن عسگری در اردو حضور خواهند داشت. البته چند حریف تمرینی هم دعوت می کنیم. برنامه تمرینی‌ مشخص است و برای کسب سهمیه و المپیک برنامه ریزی کرده‌ایم.

او گفت:  مسابقات کاراته وان مراکش  اواخر فروردین برگزار می‌شود که حکم کسب سهمیه المپیک را دارد. کادر فنی با بازیکنان در ارتباط است و مشکلی وجود ندارد. این شرایط باعث ایجاد فرصتی برای بازیکنان ما شد تا بعد از مسابقات استراحتی داشته باشند و حالا به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

هروی عنوان کرد: با این حال برای تمرینات تیم ملی  آکادمی ‌ملی المپیک را در نظر داشتیم که برای اسکان بازیکنان ظاهرا هتل در دست تعمیر است و در کنار آن مهمانسرای نصرت را هم زیر نظر داریم. اگر نتوانیم در یکی از این ۲ محل اقامت داشته باشیم در یکی از استان‌ها تمرینات را برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار