پرداخت بیش از یک میلیارد تومان یارانه درمان به بسیجیان خراسان جنوبی

مسئول سابق موسسه تأمین درمان بسیجیان خراسان جنوبی گفت: از سال ۹۰ تا ۹۸ یک میلیارد ۵۴۰ میلیون تومان یارانه درمان به ۶۳ هزار بسیجی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آهنی مسئول سابق موسسه تامین درمان بسیجیان خراسان جنوبی گفت: از جمله کار‌های انجام شده درموسسه تأمین درمان بسیجیان کمک‌های بلاعوض به بیماران صعب العلاج بوده است که تا کنون ۳۴ میلیون کمک بلاعوض شده است.

او افزود: از سال ۹۴ کمک به زوج‌های نابارور را آغاز کرده ایم به گونه‌ای که سال ۹۸، ۵۵ زوج نابارور به مراکز رویان شهر‌های تهران و یزد معرفی شده اند.

آهنی تصریح کرد: از اوایل سال ۹۰ در تلاش هستیم تا درمانگاه بقیه الله اعظم را به شمال شهر که منطقه کم برخوردار‌تر است به عنوان درمانگاه دندان پزشکی منتقل کنیم.

مسئول سابق موسسه تأمین درمان بسیجیان خراسان جنوبی اظهار کرد: قول ساخت درمانگاه شمال شهر را از مسئول بنیاد تعاون بسیج استان گرفته ایم، ولی به خاطر مشکلات بسیار هنوز به نتیحه نرسیده است.


بیشتر بخوانید


عدم موفقیت در ساخت درمانگاه مهرشهر

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مهر شهر واقع در منطقه‌ی شمال شهر بیرجند با ۳۰ هزار جمعیت تنها یک مرکز بهداشت دارد.

او افزود: از سال ۸۹ در تلاش هستیم در این منطقه‌ی کم برخوردار یک درمانگاه داشته باشیم که با توجه به جمعیت زیاد این منطقه این درمانگاه لازم و ضروری است.

سردار قاسمی ادامه داد: متاسفانه تلاش‌های ما کافی نبوده و هنوز این درمانگاه در منطقه مهرشهر ساخته نشده است، ولی امیدواریم با کمک فرماندهی استان، موسسه تامین درمان تهران و مجمع خیرین سلامت این درمانگاه راه اندازی شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: ۳۳۸ هزار بسیجی در استان خراسان جنوبی داریم که شامل یک سوم جمعیت استان می‌شود.

در پایان مراسم تکریم و معارفه مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان، نقی زاده به عنوان مسئول جدید معرفی و از خدمات آهنی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.