تعاون چشمه جوشان اشتغال است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : تعاونی‌ها در ایجاد فرصت‌های شغلی قطعاً تأثیر گذارند و می‌توانند گره‌ای از مشکلات جوانان در زمینه ایجاد شغل را باز کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : امروزه نقش بخش تعاونی در توسعه اقتصادى و اجتماعى کشور بر کسی پوشیده نیست و مردم عزیزمان کم و بیش می‌دانند این بخش مهم و مردمی در میدان کار، تولید و افزایش سطح درآمد و وضعیت اجتماعى جامعه مؤثر بوده است.

او گفت : معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در برخی حوزه‌ها مانند امنیت کارگری و آسیب‌های اجتماعی یک هدف را دنبال می‌کنند که لازم است در این زمینه هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت اشتغال جوانان و معیشت مردم گفت : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاون اقتصادی توانسته برنامه‌هایی در این رابطه تدوین کند که خوشبختانه نتیجه خوبی هم به دست آمده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان، ضمن اشاره به تدوین سند اجرایی و سه ساله اشتغال استان ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها و با محوریت سند اشتغال، نرخ بیکاری استان از ۲۲ و دو دهم در سال ۹۶ به ۱۵ و ۷ دهم در پایان فصل بهار امسال رسیده است که نشان عزم جدی مدیران استان و به ویژه استاندار محترم و معاونین ایشان و همچنین تیم اقتصادی استان در ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار