آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های آزاد کشور از ۲۹ شهریور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مراسم بهره برداری از ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر گفت: سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های آزاد از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود و در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا آماده اجرای طرح ۱۲ + ۴ هستیم.

طهرانچی افزود: بر اساس این طرح دانشجویان باید ۴ جلسه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در گروه‌های ۵ تا ۷ نفره در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند و ۱۲ جلسه نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او گفت: جلسه‌های حضوری برای پرسش و پاسخ و آزمون‌های کلاسی برگزار می‌شود.

طهرانچی افزود:ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بندر خمیر با بیش از ۲ هزار متر مربع زیربنا در ۴ طبقه ساخته شده و ظرفیت پذیرش ۲ هزار دانشجو در ۱۲ رشته کاردانی و کارشناسی را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ادامه سفر خود به هرمزگان، کلنگ ساخت سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس را هم به زمین زد.

محمدمهدی طهرانچی گفت: با راه‌اندازی این مرکز، جوانان در بخش‌های مختلف ناوبری و صنایع دریایی و فراساحل به صورت عملی آموزش می‌بینند و از ایده‌های نو حمایت می‌شود.

طهرانچی افزود:سرای کشتی سازی و نوآوری محصولات دریایی در مجتمع ایزوایکو ایجاد می‌شود و بازار مصرف محصولات شرکت‌های دانش بنیانی که در این سرا مستقر می‌شوند، شرکت‌های زیرمجموعه ایزوایکو خواهند بود.

او گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان در خدمت صنعت دریایی خواهد بود و شرکت‌های دانش بنیان ابزار، سیستم‌های ناوبری و تجهیزات مورد نیاز هر کشتی را خواهند ساخت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
یعنی چی؟