در بسته حوادث پنجشنبه ۲۰ شهریور ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارق حرفه ا‌ی محتویات داخل خودرو در اهواز

حوادث امروز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

برخورد پلیس با سارق حرفه ا‌ی خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند یک نفر سارق را درحین سرقت دستگیر و به همراه اموال مسروقه به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۷ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند و متهم دستگیر شده در این عملیات در بازجویی‌های به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مرتحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند در ادامه با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارق مذکور در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.