احمدی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء طرح‌های بزرگی در کشور اجرا کرده که با همکاری شورای عالی استان‌ها این اقدامات بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها صبح امروز در دومین روز از سی و پنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: شورای عالی استان‌ها عصاره یک جمعیت ۱۲۶ هزار نفره است که در یک شورای ۷۵ نفره خلاصه شده است. شورای عالی استان‌ها در اصل مجلس دوم کشور است، زیرا تنها نهادی است که می‌تواند موازی دولت به مجلس طرح ببرد.

وی با بیان اینکه گستردگی شبکه بزرگ شورا‌ها در سطح کشور است، افزود: این ۱۲۶ هزار نفر یک شبکه عظیمی را تشکیل داده‌اند که می‌تواند تمام سیاست‌های خرد و کلان نظام را در شهر و روستا به اجرا در بیاورد، چرا که شورا‌ها در دورترین نقاط کشور نیز حضور دارند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نقش بزرگی در محرومیت زدایی در کشور داشته است، یادآور شد: اعضای شورا‌های اسلامی بهتر از هر نهاد و هر فرد دیگری نسبت به محرومیت‌ها و چالش‌های هر منطقه آگاه هستند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) طرح‌های بزرگی در کشور اجرا کرده است که با همکاری شورای عالی استان‌ها می‌توان این اقدامات را بهتر و بیشتر کرد.

احمدی خاطر نشان کرد: به دنبال انعقاد تفاهم نامه‌ای با قرارگاه هستم تا محرومیت زدایی صورت گیرد و مشکلات در این زمینه را با همکاری حل و فصل کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار