وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زنجان:

با جهش تولید می‌توان فشار دشمنان را تبدیل به فرصت کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه با تقویت تولید می‌توان فشار دشمنان را تبدیل به فرصت کرد گفت:هیچ‌مشکلی نمی‌تواند مانع تولید و اجرای پروژه‌های جهش تولید شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز به زنجان سفر کرده است. 

وزیر دفاع در این سفر با حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: دولت پشتیبان پروژه‌های جهش تولید می‌باشد چرا که الویت اصلی دولت تحقق شعار سال و اجرای پروژه‌های جهش تولید باشد.
 
او افزود: مدیران کشور با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب ضرورت توجه به تولید را خوب متوجه شدند و تقویت تولید را پیاده سازی می‌کنند.

امیر حاتمی با بیان اینکه با  تقویت تولید می‌توان فشار دشمن را تبدیل به فرصت کرد، گفت: باید این آسیب پذیری که دیگران می‌توانند ما را محدود و تحریم کنند از بین برود و راهکار اصلی آن افزایش تولید، خودکفایی و روی پای خود ایستادن است.

او خاطر نشان کرد: مصادیق موجود در کشور در این زمینه نشان می‌دهد جهش تولید شدنی است.

حاتمی با بیان اینکه محرومیت‌ها و محدودیت ها، نیاز‌ها را به ما نشان می‌دهد اظهار داشت : ما در حوزه دفاع این را به خوبی درک می‌کنیم،در دفاع مقدس که با محدودیت‌ها و نیاز‌ها مواجه شدیم تحت شدیدترین تحریم‌ها امروز همه نیازمندی هایمان را در این بخش تامین می‌کنیم.
 
امیر سرتیپ حاتمی همچنین افزود:استان زنجان در حوزه کرونا کار‌های پژوهشی و درمانی قابل ستودنی انجام داده است و ادامه این مسیر نیازمند تکمیل زیر ساخت‌ها است.
 
او به روند اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های استان زنجان دیدگاه ملی و بین المللی به خود گرفته است و این نشان از آینده روشن جهش تولید است.

وزیر دفاع گفت: پروژه‌های در حال انجام زنجان بخش زیادی از نیاز‌های داخلی را برطرف خواهد کرد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به  بخش صادرات محصولات استان زنجان  گفت: استان زنجان زمینه افزایش دادن صادرات هم دارد که اگر این امر محقق شود جهش تولید در استان زنجان تکمیل‌تر می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در خصوص دو خطه کردن راه آهن زنجان تهران هم گفت: برای ارتقای مسیر‌های گذر‌های استان این پروژه سرعت می گیرد تا بزودی شاهد افتتاح آن باشیم.
 
او  به برگزاری مراسم یوم العباس زنجان نیز اشاره کرد و گفت: با تلاشی که انجام شد یوم العباس امسال هم الگو و قابل تحسین است

وزیر دفاع همچنین از شرکت ایران ترانسفو در زنجان نیز بازدید کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.