تخلف مشهودی در انتخابات نداشتیم

دادستان کرمانشاه گفت: تاکنون تخلف مشهودی در روند برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه گزارش نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در بازدید سرزده از چند حوزه رأی گیری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب مردم از این مرحله از انتخابات، گفت: خوشبختانه روند انتخابات در کرمانشاه بخوبی پیش رفت و شاهد انتخاباتی آرام بودیم.

او بیان کرد: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر وقوع تخلف از شعب اخذ رأی در کرمانشاه و اسلام آباد غرب گزارش نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در بازدیدی که از روند برگزاری انتخابات داشتیم، پروتکل‌های بهداشتی از سوی مجریان برگزاری انتخابات کاملاً رعایت شده است.

او در ادامه اعلام کرد: در این مرحله از انتخابات تنها بین دو کاندیدا رقابت وجود دارد، لذا دارای حساسیتی بالا بوده و این احتمال وجود دارد که هواداران هر دو کاندیدا دست به رفتار‌هایی هیجانی بزنند از جمله پخش کردن شایعاتی مبنی بر اینکه پیروز انتخابات هستند.

کرمی اعلام کرد: در این راستا به کاندیدا‌ها و هوادارانشان تذکر می‌دهیم از پخش کردن چنین شایعاتی پرهیز کنند و منتظر اعلام نتیجه قطعی آرای اخذ شده از سوی ستاد انتخابات استان باشند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.