تامین امنیت انتخابات از ماموریت‌های مهم پلیس کردستان

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کوچکترین مشکل امنیتی در انتخابات امروز مشاهده نشد، گفت: تامین امنیت انتخابات از ماموریت‌های مهم پلیس کردستان است.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه مردم ما همیشه با حضور باشکوه خود در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان شده اند گفت: امنیت و مشارکت مردم در انتخابات رابطه‌ای دوسویه دارند و همانگونه که انتخابات باید در فضایی امن و آرام برگزار شود، حضور مردم در این حماسه تاریخی نیز نقش بسیار تأثیرگذاری بر استحکام هرچه بیشتر پایه‌های نظام و پایداری امنیت حاکم بر کشور خواهد داشت.

او گفت: حضور پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود حفظ امنیت انتخابات را بر عهده دارد و با آمادگی کامل، این ماموریت را در کنار ماموریت‌های دیگر خود انجام خواهد داد.

این مقام ارشد انتظامی استان تاکید کرد: مبنای پلیس از همان ابتدا، رعایت اصل بی طرفی و برخورد با هنجارشکنان احتمالی بوده است.

سردار آزادی به آمادگی پلیس کردستان در قبل، حین و بعد انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در دور اول این انتخابات پلیس، فضایی سالم و امن را برای حضور پرشور مردم فراهم کرد که همین روند در دور دوم نیز در حال تکرار است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان از همکاری نامزد‌های انتخابات و هواداران آن‌ها به خاطر همکاری با پلیس طی یک هفته اخیر قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشخص شدن دیگر نمایندگان مجلس پس از پایان انتخابات امروز، شاهد مجلسی قدرتمندتر باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.