تمدید دو چالش فناوری و نوآوری در حوزه تایر

مهلت ثبت‌نام در دو چالش‌ نوآوری حوزه تایر «حفظ حداکثری مقاومت سایشی رویه تایر با استفاده از نانومواد» و «کاهش جدایش سیم فلزی از آمیزه لاستیکی» تمدید شد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ثبت‌نام در چالش‌های نوآوری «دستیابی به مقاومت غلتشی رده A توام با چنگ‌زنی خیس رده A و حفظ حداکثری مقاومت سایشی رویه تایر TBR با استفاده از نانومواد» و «کاهش جدایش سیم فلزی از آمیزه لاستیکی و افزایش چسبندگی آن در محل بلتِ تایر TBR با استفاده از نانومواد» تا ۱۲ مهر تمدید شد.

بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های فناوری و نوآوری ایران به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش‌های نوآوری «دستیابی به مقاومت غلتشی رده A توام با چنگ‌زنی خیس رده A و حفظ حداکثری مقاومت سایشی رویه تایر TBR با استفاده از نانومواد» و «کاهش جدایش سیم فلزی از آمیزه لاستیکی و افزایش چسبندگی آن در محل بلتِ تایر TBR با استفاده از نانومواد» تا ۱۲مهرماه تمدید شد.

از این رو پژوهشگران، فناوران و شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان علاقه‌مند به شرکت در چالش‌های نوآوری تا تاریخ مذکور فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش «Ichallenge.ir» فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


چالش‌های نوآوری فوق با همکاری شرکت بارز، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و آی‌چلنج طی دو مرحله برگزار خواهند شد. با پایان ‌یافتن مهلت ثبت‌نام در تاریخ ۱۲ مهر، طرح‌های دریافتی توسط کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت‌کنندگان برگزیده (اعم از فرد یا گروه) به مرحله دوم راه خواهند یافت.

برگزیدگان مرحله نخست، حدود ۳ ماه فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، نمونه‌ای آزمایشگاهی از طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش بسازند. در این مرحله شرکت‌کنندگان به‌صورت گام‌به‌گام، پیشرفت طرح خود را گزارش می‌دهند و بر اساس آن، از حمایت‌های نقدی و غیرنقدی تا سقف ۷۰ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند. برنده نهایی چالش علاوه بر جایزه نقدی ۳۰ میلیون تومانی، به‌منظور توسعه فناوری و تجاری‌سازی طرح و نمونه‌های اولیه خود تا مرحله تولید انبوه فرصت همکاری با شرکت بارز را خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، نانومواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار