رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا از شهروندان خواست دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکر الله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به وضعیت قرمز آبادان گفت: اگر مردم تمامی دستورالعمل های بهداشتی که همان استفاده از ماسک ، شست و شوی مرتب دست ها و رعایت فاصله گذاری است را رعایت کنند، قطعا میزان ابتلا به بیماری  ویروس کرونا کمتر خواهد شد .

او با بیان اینکه اکثر استان ها موج دوم بیماری را تجربه کرده اند تصریح کرد: پیش بینی ما این است که خوزستان در فصل پاییز موج دوم بیماری را تجربه خواهد کرد به همین منظور تمامی بیمارستان های جنوب غرب خوزستان در آمادگی کامل قرار دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان کمبود پرستار را یکی از مهم ترین مشکل در مواجهه با بیماری کرونا دانست و افزود: باتوجه به طولانی شدن مدت شیوع بیماری اکثر پرستاران خسته شده اند .

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد بیماران سرپایی و بستری ویروس کرونا تقریبا نسبت به یکی دو هفته قبل، حدود دو برابر افزایش یافته است.

او با اشاره به اینکه تنها ۱۵درصد شهروندان جنوب غرب خوزستان  از ماسک استفاده می کنند افزود: کاهش استفاده از ماسک می تواند خطرناک باشد و آمار مبتلایان به این بیماری از افزایش دهد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.