واکنش کدخدایی به عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و بحرین

سخنگوی شورای نگهبان با انتشار توئیتی به برقراری رابطه دیپلمایتک رژیم صهیونیستی و بحرین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه (۲۱ شهریور/۱۱ سپتامبر) «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا  از توافق بحرین و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط خبر داد. 

رئیس‌جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود با اعلام این توافق نوشت: « امروز یک گشایش تاریخی دیگر اتفاق افتاد! دو دوست بزرگ ما، اسرائیل و پادشاهی بحرین به توافقی برای صلح دست پیدا کردند- بحرین دومین کشور عربی است که ظرف ۳۰ روز با اسرائیل صلح می‌کند.» ساعاتی بعد نیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و بحرین بیانیه مشترکی در این خصوص منتشر کردند.


بیشتر بخوانید


اما توافق بحرین با رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با واکنش های شخصیت های سیاسی کشورمان همراه بوده است. عباس کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان رونمایی از توافق رژیم آل خلیفه و اسرائیل را تامین هزینه انتخاباتی ترامپ برای انتخابات پیشروی آمریکا دانست.

کدخدایی با انتشار توئیتی نوشت: « برقراری ارتباط بین کشور‌های عربی منطقه و رژیم کودک کش صهیونیستی نه تنها کمکی به احقاق حق مردم مظلوم فلسطین محسوب نمی‌شود، بلکه هزینه‌های انتخاباتی ترامپ است که دولت‌های عربی سخاوتمندانه و از جیب مردم خود می‌پردازند.»

واکنش عباس کدخدایی به برقراری رابطه رژیم صهیونیستی و بحرین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار