ساعت‌ های هوشمند هوآوی به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌شوند

به تازگی ویدئویی از ساعت هوشمند جدید هوآوی منتشر شده که استفاده از سیستم عامل هارمونی در آن را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی حدود یک سال پیش توسط دولت آمریکا تحریم شد و از آن زمان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گوشی‌های هوشمند آمریکایی مثل گوگل، اعلام کردند که فعالیت خود با این شرکت را ادامه نخواهند داد. هوآوی از همان ابتدا به فکر استفاده از سیستم عامل شخصی خود برای نسل جدید گوشی‌هایش و همچنین استفاده از سیستم عامل هارمونی برای ساعت‌های هوشمند خود افتاد. هوآوی به تازگی اعلام کرد که نسخه دوم سیستم عامل هارمونی مراحل پایانی آزمایش خود را طی می‌کند و امروز اولین ویدئو استفاده از سیستم عامل هارمونی روی یک ساعت هوشمند منتشر شد.

بر اساس اعلام یکی از منابع آگاه، ظاهرا این سیستم عامل در مرحله توسعه قرار دارد، اما استفاده از آن روی ساعت‌های هوشمند امکان پذیر شده است. در ویدئوی منتشر شده برخی از ویژگی‌های سیستم عامل هارمونی قابل مشاهده است، در ویدئوی منتشر شده از ساعت هوشمند هوآوی مشاهده می‌شود که ساعت هوآوی از سنسور ضربان قلب، تشخیص برخی فعالیت‌های بدن و تشخیص برخی جا به جایی‌ها بهره می‌برد.

 سیستم عامل هارمونی

عدم تمایل هوآوی به انتشار اطلاعات زیاد درباره سیستم عامل هارمونی

قطعا قابلیت‌های ساعت هوشمند هوآوی بسیار بیشتر از این است، اما از آنجایی که هوآوی ترجیح می‌دهد فعلا اطلاعاتی از سیستم عامل و ساعت جدیدش در فضای مجازی منتشر نشود، بسیاری از قابلیت‌های این ساعت فعلا مجهول مانده است. برخی از منابع نیز اعلام کرده‌اند که شرکت هوآوی قصد دارد تا پایان سال ساعت هوشمند و گوشی جدید خود را وارد بازار کند که در صورت صحت داشتن این موضوع باید شاهد عرضه اولین گوشی هوشمند هوآوی با سیستم عاملی غیر از اندروید باشیم.

گفتنی است هوآوی تاکنون چند مدل محصول خانگی با سیستم عامل هارمونی را روانه بازار کرده است، اما استفاده از این سیستم عامل روی محصولات دیجیتالی هوشمند کاری غیر منطقی به نظر می‌رسد؛ با این حال باید تا زمان عرضه محصولات جدید هوآوی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن‌ها منتظر ماند. در ادامه ویدئوی منتشر شده از ساعت هوشمند هوآوی را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار