اتمام ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دیواندره تا سه ماه آینده

رییس شعبه تامین اجتماعی دیواندره گفت:مراحل ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دیواندره ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سه ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،زاهد رسولی رییس شعبه تامین اجتماعی دیواندره گفت: اعتبار پیش بینی شده برای احداث این درمانگاه که در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در شهرک اندیشه در دست ساخت است ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

او افزود: راه‌اندازی این درمانگاه از نیاز‌های مردم بویژه بیمه شدگان و دغدغه مسوولین بود که اسفند سال ۹۵ کلنگ آن بر زمین زده شد.

رسولی اضافه کرد: زمین مورد نظر برای احداث این درمانگاه با پیگیری‌های انجام شده توسط شهرداری و شورای اسلامی دوره چهارم به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

رییس تامین اجتماعی دیواندره ادامه داد: راهبرد سازمان تامین اجتماعی همواره خدمت به مردم در مناطق محروم بوده تا پاسخگویی مطالبات بیمه شدگان باشد.

او با اشاره به اتمام کار ساخت درمانگاه تامین اجتماعی و اینکه مشکل انشعابات آب، برق و گاز نیز بزودی برطرف می‌شود، تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگا‌های خدمات رسان برای واگذاری انشعابات همکاری لازم را داشته باشند تا خدمات رسانی این درمانگاه دچار مشکل نشود.

رییس تامین اجتماعی شهرستان به خدمات رایگان این درمانگاه برای بیمه شدگان اشاره کرد و افزود: در حال حاظر ۳۰ هزار نفر بیمه شده در شهرستان وجود دارد که در این درمانگاه به آن‌ها خدمات درمانی و تخصصی سرپایی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.