سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن: نقل و انتقالات ما را آچمز کرد

رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط تیمش اظهار داشت: با توجه به منع جذب بازیکن و مربی خارجی، قرارداد بستن بسیار مشکل شده است. بعضی تیم‌ها بودجه‌های خوبی دارند و هزینه می‌کنند و دغدغه‌ای ندارند. البته بودجه برخی تیم‌ها محدود است و توان کمتری در نقل و انتقالات دارند. لیست بازیکنان را داده‌ام و امیدوارم هیئت مدیره و مدیران باشگاه اقدامات لازم را انجام دهند تا هرچه سریعتر بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم.

او افزود: میلاد جهانی، شهاب گردان و قریشی را جذب کردیم و بازیکنان خوب دیگری هم مد نظر داریم. امیدوارم هرچه زودتر تیم را آماده و تمرینات را شروع کنیم.  

رضایی ادامه داد: بازار نقل و انتقالات ما را آچمز کرد. هیچ ملاکی نیست و بازیکنان ۳۰۰ ، ۴۰۰ میلیونی با پیشنهاد سه چهار میلیاردی به جلسه می‌آیند. تیم‌های پولدار راحت‌تر بازیکن می‌گیرند و ما هم باید طبق ضوابط و چارچوب باشگاه بازیکن بگیریم.

رضایی خاطرنشان کرد: قانون منع جذب خارجی از این نظر که بازیکنان داخلی استفاده کنیم خوب است، اما باید به این نکته دقت کنیم که نگاه ما تنها لیگ برتر و رویداد‌های داخلی نیست. ما باید سطح توانمندی فوتبال مان را برای رویداد‌های آسیایی و ملی بالا ببریم و لازمه آن تبادل بازیکن و مربی خوب و با کیفیت خارجی‌ها است.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: باید از این فرصت استفاده کرد تا فرصت برای رویش استعداد‌های جوان و پرورش بازیکنان مستعد در لیگ برتر فراهم شود. این قانون نمی‌تواند پایدار باشد و در این زمان محدودی که چنین شرایطی هست باید از آن استفاده کرد و از این تهدید یک فرصت ساخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار