رسانه‌ها به دنبال ایجاد روحیه امید و تحرک در جامعه باشند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به نقش رسانه‌ها در رشد و بالندگی هر جامعه، گفت: رسانه‌ها به دنبال ایجاد روحیه امید و تحرک در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد رضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در بازدید از خانه مطبوعات استان از مطالبه گری در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی به عنوان مهمترین شاخصه یک رسانه پویا و فعال یاد کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با مطالبه گیری خود در نگاه‌ها و تصمیمات مدیران در سطح استان و کشور موثر باشند.

او افزود: نیاز امروز کشور ایجاد فضای نقد سازنده در رسانه‌ها است چرا که نقد مثبت می‌تواند بر طرف کننده چالش‌ها باشد.

حدادزاده تصریح کرد: همدلی و هم سویی خبرنگاران و رسانه‌های استان می‌تواند در حوزه‌های مختلف برای استان منافع بسیاری را به همراه داشته باشد و زمینه توسعه استان را در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال فراهم کند.

او با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ها باید از سوی نهاد‌های صنفی آن‌ها انجام شود، تصریح کرد: البته این مدیریت نباید از سوی دستگاه‌های حاکمیتی باشد بلکه باید از داخل خود مجموعه و در قالب مجموعه‌های صنفی انجام گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: وجود تشکل‌های صنفی قوی در حوزه مطبوعات می‌تواند برکات بسیاری را برای فعالین این حوزه و همچنین جامعه به همراه داشته باشد.

او به رشد روزافزون فضای مجازی در بین مردم و اثرگذاری آن در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: خانه مطبوعات می‌تواند به عنوان انجمن صنفی دارای مجوز فعالیت به این حوزه ورود و نسبت به ساماندهی این صفحات و شناسنامه دار کردن آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.